>

درحال بارگذاری ....
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور
ارسال پاسخ جدید
kian2137
آفلاین

ارسال‌ها :4
عضويت: 19 /2 /1397
تولید محتوا و بازاریابی محتوا موفقیت آمیز

تولید محتوا و بازاریابی محتوا مثل یک شمشیر دو لبه است. یعنی در صورت استفاده درست قادر است موفقیت را دو چندان کند و اگر از آن اشتباه استفاده شود، نه تنها نتیجه مثبت نمی گذارد بلکه اثر منفی هم خواهد داشت. تولید محتوا در واقع اصول مشخصی دارد و این اصول رعایت شوند، مشکلی به وجود نخواهد آمد. ۳۰ درصد سئو سایت شما را محتوا در بر میگیرد.
تولید محتوا از نگاه مخاطب
برای تولید محتوا باید خودتان را جای کسی که قرار است مطلب شما را بخواند بگذارید. به این شکل می توانید مطلب تان را طوری بنویسید که مخاطب را به انجام کاری که در نظر دارید ترغیب کند. مثلاً می توانید تولید محتوا را به سمتی پیش ببرید که مخاطب های شما به خرید محصول از شرکت ترغیب شوند. تولید محتوا و بازاریابی محتوا یکی از مهمترین نکات در سئو وب سایت می باشد.
تصویر: http://www.kiantechig.ir/wp-content/uploads/2016/11/Content-Marketing.jpg
هدف تولید محتوا
اول از همه باید برای تولید محتوای خود یک هدف در نظر بگیرید. یعنی همه محتواهای تولید شده باید در یک جهت مشخص باشند. به علاوه هدف تولید محتوا باید با نیازهای مشتری و مخاطبان تان مطابقت داشته باشد. اگر سایتی دارید که قرار هست در عباراتی مثل کفشور , گریل استخری , گاتر, کفشور استیل , گریتینگ , آنها را سئو نمایید در نظر داشته باشید که حتما تولید محتوا کامل و جامعی در مورد این موضوعات در سایت خود بنویسید.