ماه مووی|دانلود فیلم و سریال،بازی،نرم افزار

دانلود بازی South Park The Fractured But Whole برای کامپیوتر

دانلود بازی South Park The Fractured But Whole برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی South Park The Fractured But Whole برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی South Park The Fractured But Whole برای کامپیوتر
نسخه Gold Edition بازی جایگزین شد

 

 تگ تیم حرفه ای برای کرک کردن دانلود بازی South Park The Fractured But Whole توسط CODEX و STEAMPUNKS! این دو گروه با یکدیگر همکاری جدیدی را شروع کرده اند که منجر به ایجاد گروه کرک کننده ای جدیدی با نام COREPUNKS شده است. سرعت بسیار بالا در کرک کردن عنوان های تحت پلتفرم uPlay که توسط این گروه جدید بدست آمده است، می تواند امیدبخش کرک در روز انتشار بازی مورد انتظار Assassin’s Creed: Origin باشد. داستان و وقایع دانلود بازی South Park The Fractured But Whole دقیقا بعد از پایان نسخه اول بازی یعنی South Park: The Stick of Truth دنبال می شود. کودکان South Park بعد از وقایع نسخه اول، تصمیم می گیرند بازی و ماجراجویی جدیدی را آغاز کنند که باز هم در شهر تخیلی South Park واقع در ایالت کلرادو Rocky Mountains، دنبال می شود و آن ها باز هم قصد دارند تا در نقش سوپرهیروها نقش آفرینی کنند. در نهایت و طی وقایعی دو گروه در بازی مانند قبل ایجاد می شود و کسانی که به کارتمن می پیوندند نام گروه آنها Coon and Friends است و در مقابل گروه دشمنان با نام Freedom Pals قرار دارند که جنگ بین این دو گروه در می گیرد. شما باز هم در بازی کنترل بچه جدید را بر عهده می گیرید ولی این بار می توانید انتخاب کنید که وی دختر یا پسر باشد.

دانلود بازی We Happy Few برای PC

دانلود بازی We Happy Few برای کامپیوتر
دانلود بازی We Happy Few به همراه کرک
دانلود بازی داستانی We Happy Few برای PC
آپدیت بازی Update v1.3.70168-CODEX اضافه شد

We Happy Fewاز سوی استودیوی مستقل به نام Compulsion Games هم اکنون در حال ساخت است و در حال حاضر نسخه Early Access این بازی زیبا منتشر شده است . این بازی پیش از این بازی Contrast را منتشر کرده بود که بر خلاف پیش بینی ها از بازخورد بسیار خوبی بهره مند شده بود . این بازی سبک های مختلفی را در خود گنجانده است ولی سبک اصلی آن بقا و به صورت اول شخص خواهد بود . بازی در سال های 1960 انگلیس دنبال میشود و شهر Wellington Wells در حقیقت جایی خواهد بود که شما در آن بازی میکنید . شما شهری را که با تازگی از جنگ رهایی یافته را در خواهید یافت که با مردمانی خوشحال در حال باز سازی است . گرافیک بازی سبک سیاق خاصی دارد و کمتر در بازی ها این چنین گرافیک فانتزی را مشاهده کرده ایم . جزئیات بالا از جمله ویژیگی های بارز این بازی است . یکی از نکات جالب بازی دنیای پویای آن است  ، به این معنی که نقشه در بازی تولید میشود و شما در جهانی که در آن واحد در حال ساخته شدن است بازی خواهید کرد . همچنین تا کنون سه مود برای بازی معرفی شده است که عبارتند از  : sandbox ، story و Wellie mode که هرکدام ویژیگی ها و لذت های خاص خود را خواهد داشت . همچنین موسیقی بازی و دیالوگ های کاراکتر ها نیز به خوبی ضبط و ساخته شده است که این بازی را به یک بازی بزرگ تبدیل کرده است . هم اکنون بازی We Happy Few را برای شما در ماه مووی با لینک مستقیم آماده کرده ایم .

دانلود بازی Life is Strange Before the Storm Episode 3 برای PC

دانلود بازی Life is Strange Before the Storm Episode 2 برای PC
دانلود بازی Life is Strange Before the Storm Episode 2 برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Life is Strange Before the Storm Episode 2 برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی Life is Strange Before the Storm Episode 2 برای کامپیوتر
Life is Strange Before the Storm Episode 2 PC-CODEX

قسمت دوم دانلود بازی Life is Strange Before the Storm Episode 2 باوجود قفل گذاری Denuvo، مانند یک بازی با DRM بسیار معمولی به سرعت توسط گروه CODEX کرک شد. بازی Life is Strange: Before the Storm پیش‌درآمدی بر داستان مکس و کلویی است که دیگر خبری از دستکاری زمان در آن نخواهد بود و داستانی انسانی‌تر را تجربه خواهیم کرد؛ داستانی از رابطه‌ی کلویی و ریچل امبر و اینکه دوستی این دو چطور در رابطه‌ی مکس و کلویی و اتفاقات خط زمانی اصلی بازی تأثیرگذار خواهند بود. با توجه به آنچه تا به حال دیدیم، باز هم قرار است با انتخاب‌های اساسی مواجه شویم و بین قلب و منطق یکی را برگزینیم. انتخاب‌ها در Before the Storm سخت‌تر هم خواهند بود چرا که دیگر خبری از قابلیت برگرداندن زمان نیست و به یاد داریم که انتخاب‌هایمان در نسخه‌ی اصلی بازی چه تأثیرات گسترده‌ای (حداقل در بازه‌ی یک اپیزود) می‌توانست داشته باشد.هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

برچسب ها

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دانلود بازی Unravel-STEAMPUNKS برای PC

دانلود بازی Unravel-STEAMPUNKS برای PC
دانلود بازی Unravel-STEAMPUNKS برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Unravel-STEAMPUNKS برای کامپیوتر

سرانجام اولین عنوان Origin که توسط گروه STEAMPUNKS کرک شد؛ عنوان Unravel می باشد! با این وجود می توان به کرک شدن هرچه زودتر فیفا ۱۷ امیدوارتر شد…! تا به امروز شخصیت‌های عجیب و غریب زیادی را در بازی‌های مختلف دیدیم. اما یارنی (Yarni) تفاوت‌های زیادی به شخصیت‌های دیگر دارد. شخصیتی که از چند متر کاموای پشمی قرمز رنگ تشکیل شده است. شاید یاد سک‌بوی‌های Little Big Planet بیوفتید، اما یارنی ظاهر بسیار ساده‌تری دارد. در عین سادگی، ما احساسات را در چهره‌ی او می‌بینیم که با توجه به داشتن تنها دو چشم، بسیار جالب و خوب کار شده است. با قدم برداشتن در محیط بازی، نخی که به دور یارنی پیچیده شده باز می‌شود و او لاغرتر می‌شود. اگر در مسیر اشتباهی قدم بردارید، مقدار زیادی از نخ به دور آبجکت‌های مختلف پیچیده می‌شود و هدر می‌رود. حتی ممکن است یک گره اشتباه نیز باعث هدر رفتن نخ شود. در چنین مواقعی یارنی از حرکت ایستاده و مجبور به عقب رفتن و اصلاح اشتباه‌های خود خواهید بود. ذکر این نکته‌ها کافی بود تا متوجه شویم که همه چیز به نخ پیچیده شده‌ی دور یارنی بستگی دارد. از پلتفرمر بازی گرفته تا حل پازل‌ها، همگی به کمک نخ انجام می‌شود و این موضوع Unravel را نسبت‌ به بازی‌های مشابه متمایز می‌سازد. یارنی بدون هیچ توضیحی، از کلاف یکی از کامواهای پشمی به وجود می‌آید. کلافی که از سبد یک پیرزن روی زمین می‌افتد و ماجرای یارنی آغاز می‌شود. در اولین قدم با یک آلبوم عکس مواجه می‌شوید که تمام تصاویر آن محو شده و دیده نمی‌شود . گویی تمام خاطرات پیرزن قصه محو شده‌اند و حالا یارنی سعی در مرور خاطرات گذشته و بازگرداندن آن‌ها دارد. یارنی در هر مرحله قدم در مکان‌هایی می‌گذارد که قبلا تصاویر این آلبوم در آن به ثبت رسیده‌اند. با قدم زدن و جلو رفتن در مراحل، تمام خاطرات زنده می‌شوند و در پایان هر مرحله یک نشان کوچک پیدا می‌کنید.

دانلود بازی Batman Episode 1 برای PC

دانلود بازی Batman Episode 1 برای کامپیوتر
دانلود بتمن شرکت تِل‌تیل‌ برای کامپیوتر
Batman Episode 1 PC-CODEX
دانلود کرک بازی بتمن شرکت تل تیل Batman Episode 1

زیرنویس فارسی بازی قرار گرفت

داستان بازی بتمن یک ماجرای جدیدی خواهد بود و از کمیک‌ها، فیلم‌ها و بازی‌های قبلی به هیچ عنوان الهام گرفته نشده است. بیشتر تمرکز برروی بروس‌وین و بتمن قرار دارد اما گفته شد می‌توانید انتظار دیدن شخصیت‌هایی مانند آلفرد، ویکی ویل، جیم گوردون و رنه مونتویا را در روایت داستان داشته باشید. دشمنان اصلی بازی مشخص نشدند اما به‌نظر می‌رسد بیشتر از یک دشمن اصلی در بازی وجود خواهد داشت. سبک هنری کتاب‌های کمیک بازی از بیش از ۷۵ سال هنر افرادی همچون جیم‌لی، گِرگ‌کاپولو و نیل آدامز الهام گرفته شده است. بتمن در ۵ اپیزود توسط موتور بازی‌سازی جدیدی منتشر خواهد شد. این عنوان برای افراد ۱۷ سال به بالا مناسب است و به‌نظر می‌رسد صحنه‌های سینمایی مشابه با فیلم‌های رده‌بندی شده R در آن وجود خواهد داشت. بازی‌بازان می‌توانند انتظار داشته باشند که این عنوان نیز مانند بازی The Wolf Among Us باشد اما با گام‌های مهم‌تر روبه‌ جلو!

دانلود بازی INSIDE برای PC

دانلود بازی INSIDE برای کامپیوتر
خرید پستی INSIDE
دانلود کرک بازی inside

نسخه کرک شده آفلاین، نهایی و سالم CONSPIR4CY (CPY) اضافه شد

INSIDE عنوان بازی از سوی استودیو Playdead که سالهای پیش عنوانی با نام LIMBO منتشر ساخته بود هم اکنون منتشر شده است . بدون شک کسانی که با دنیای بازی های رایانه ای آشنا هستند می دانند بازی LIMBO یکی از شاهکار های دنیای گیم بوده و هست و هم اکنون سازنده ی آن شاهکاری دیگر منتشر ساخته است . بازی در سبک دو بعدی و در حقیقت نمایش از گوشه ساخته شده است ولی اینبار بر خلاف بازی LIMBO بازی از رنگ هایی به غیر از سیاه و سفید نیز استفاده کرده است . در بازی درون (inside) شما نقش کودکی را بازی خواهید کرد که در دنیایی تاریک و مخوف گیر کرده است و به دنبال راه فرار است . همان طور که در بازی LIMBO شاهد این بودیم که پسرکی در دنیای برزخی گیر کرده و به دنبال راه فرار است . موشن ها و طراحی محیط در بازی بدون شک بسیار فوق العاده و زیبا کار شده و همان طور که شاهد هستید این بازی توانست از سوی بسیاری از منتقدین نمره عالی را دریافت کند به طوری که امتیاز میانگین بازی INSIDE چیزی در حدود 92 از 100 از آب در آمده است هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی ABZU برای PC

دانلود بازی ABZU برای کامپیوتر
خرید پستی ABZU برای PC

دانلود کرک بازی ABZU برای PC

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱GB اضافه شد|

 

بازی ABZU توسط استودیو thatgamecompany ساخته و منتشر شده است. بازی جدید این شرکت ABZU نام دارد و یک بازی کاملا متفاوت با جورنی و Flower است و ایده های جدیدی را دنبال می کند. شنا کردن در زیر آب شاید نقطه مخالف سفری طولانی در صحرای سوزان باشد و از نام استودیو و لوگوی آن هم پیدا است که ABZU می خواهد چه اهدافی را دنبال کند.

 

دانلود بازی Fallout Shelter برای PC

دانلود بازی Fallout Shelter برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Fallout Shelter
download Fallout Shelter for pc


بازی Fallout Shelter در سبک RPG می باشد که توسط استدیوی Bethesda Game Studios ساخته شده و در سال 2016 توسط Bethesda Softworks برای پلتفرم رایانه های شخصی منتشر شده است. بازی موبایل Fallout Shelter که E3 سال گذشته رونمایی و عرضه شد، آن چنان محبوب شد که لقب محبوب‌ترین بازی مجموعه Fallout را یدک می‌کشد. همانطور که انتظار می‌رفت، این بازی هم‌اکنون برای پلتفرم رایانه های شخصی در دسترس است. در بازی فالوت شلتر شما باید تمامی اتاقک ها را گسترش داده و به جذب نیرو بپردازید و تمامی آنها را در جای مشخص قرار داده و از بهترین طاق ها برای امنیت شهروندانتان استفاده نمایید و آینده ای روشن در زیر زمین فراهم کنید. سبک این بازی بصورت زندگی مجازی می باشد و میتواند شما را ساعت ها مشغول خود کند. هم اکنون این بازی پرطرفدار را می توانید نسخه رایانه های شخصی را از سرور های ماه مووی دریافت کنید.

دانلود بازی Lost Sea برای PC

دانلود بازی Lost Sea برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Lost Sea
دانلود نسخه کامل GOG

Lost Sea عنوان بازی اکشن و Indie که توسط Eastasiasoft Limited تولید و هم اکنون منتشر شده است . این بازی سبک و سیاقی متفاوت با آنچه تا کنون در دنیای بازی های رایانه ای تجربه کرده اید دارد . گرافیک بازی کاملا فانتزی و کارتونی و سرشار از رنگ های شاد و متنوع است که دریای گمشده را به یک بازی جذاب تبدیل کرده است .داستان بازی از این قرار است که بعد از طوفانی عجیب شما خود را در میان شن های ساحل جزیره ای عجیب میباید . در حقیقت بازی Lost Sea قصد دارد دنیای را در مثلث برمودا به تصویر بکشد .شما میلیون ها جزیره ای که به صورت آنی در بازی ساخته میشود را مشاهده خواهید کرد و در هر کدام از آن ها حکایت مربوط به خود و تله ها و معمای خود را دارد .شما میتوانید کاراکترهای بازی هرچه که بیشتر پیشرفت میکنید آپگرید کنید و حرکات و اکشن های جدید به آن اضافه کنید . همچنین شما برای زنده ماندن و پیشرفت باید ابزار و وسایل مورد نیاز خود را در جزیره ها پیدا نمایید .همچنین اگر نسخه اصلی بازی را خریده باشید میتوانید از بخش های آنلاین و مولتی پلیر و Co-op نیز لذت فراوان ببرید .هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter برای PC

دانلود بازی Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter برای PC
دانلود کرک نهایی و سالم Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter
خرید پستی و سی دی کیSherlock Holmes: The Devil’s Daughter

دانلود بازی شرلوک هولمز: دختر شیطان برای کامپیوتر

  Sherlock Holmes The Devils Daughter-FULL UNLOCKED

 

تازه‌ترین بازی Sherlock Holmes با پسوند The Devil’s Daughter(دختر شیطان) با تاخیری یک ماهه در روز ۱۰ ژوئن ۲۰۱۶ (۲۱ خرداد ۱۳۹۵) برای XBOX1، PS4 و PC عرضه می‌شود. استودیوی فراگ‌ورز با انتشار ویدیویی جدید از بازی Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter، تازه‌ترین ماجراجویی کارآگاه نام‌آشنای انگلستانی، از تاخیر یک ماهه این بازی خبر داد. با نگاهی به ویدیو شاهد نوشتن جملاتی مانند «شرلوک هولمز باش»‌ و «دختر خود را نجات بده» هستیم. این ویدیو همچنین تصاویری از انفجار منزل شرلوک هولمز را در کنار برخی از مبارزات تن به تن این کارآگاه، نشان می‌دهد.هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

  • ADMIN
  • چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395
  • , ,
  • 695 بازدید
  • 0 نظر

دانلود بازی Fragments of Him برای PC

Fragments of Him PC-CODEX

عنوان Fragments of Him جدیدترین اثر کمپانی Sassybot می باشد که در سبک ایندی و کژوال عرضه شده است. داستان بازی Fragments of Him مربوط به مرد جوانی است که پس از مرگش، دوستان و اعضای خانواده او در پی پاسخ برای سوالاتی هستند که ذهن آن ها را مشغول کرده است. این که آخرین تفکرات عزیز از دست رفته آن ها چه بوده و پس از مرگش زندگی آن ها به چه شکل خواهد بود؟. بازی Fragments of Him به صورت دوم شخص دنبال خواهد شد و داستان این جوان را بازگو می کند. با دنبال کردن داستان بازی متوجه خواهید شد که چه تغییری در زندگی دوستان و آشنایان این جوان رخ می دهد و پس از او چطور به زندگی ادامه می دهند. گرافیک بازی نیز به شکلی طراحی شده تا این حس و حال را به خوبی به شما منتقل کند. به نوعی گرافیکی بی روح با رنگ های نه چندان جذاب که شما را در داستانی عمیق فرو می برد.هم اکنون از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی N.E.R.O Nothing Ever Remains Obscure برای PC

دانلود بازی N.E.R.O Nothing Ever Remains Obscure برای PC
N.E.R.O Nothing Ever Remains Obscure-RELOADED

بازی N.E.R.O Nothing Ever Remains Obscure در سبک ماجراجویی میباشد که توسط Storm in a Teacup ساخته و توسط SOEDESCO Publishing در 22 آوریل 2016 برای پلتفرم های PC منشتر شده است. این بازی کاوشی در دنیایی عجیب و سرشار از احساسات می باشد که شاید تاکنون نظیر آن را در بازی دیگری ندیده باشیم. شما می بایست دنیا را از دید بچه ی کوچکی دنبال کنید که افرادی با لباس های سیاه و عجیب آن را کمک می کنند. گیم پلی بازی بسیار ساده و البته غنی می باشد که پازل های جالبی را در طی آن تجربه خواهید کرد. شما تنها با درک داستان بازی می توانید معماهای بازی را حل کنید. موسیقی متن بازی نیز بسیار فریبنده و زیبا طراحی شده است و یکی از نقاط قوت بازی به حساب می آید.هم اکنون می توانید این بازی زیبا رو از ماه مووی دریافت نمایید

دانلود بازی Ori and the Blind Forest Definitive Edition برای PC

دانلود بازی اکشن Ori and the Blind Forest Definitive Edition برای کامپیوتر
Ori and the Blind Forest Definitive Edition-CODEX
2016 | PC |  4.69 GB | Action | ISO | CODEX

Ori and the Blind Forest یک بازی اکشن است که در سال 2015 توسط شرکت Moon Studios GmbH تولید و در نهایت توسط شرکت نام آشنای Microsoft Studios به انتشار رسید و موفق شد تا نظر بسیاری را به خود جلب کند و به یکی از بازی های زیبای سال تبدیل شود. با گذشت یک سال از انتشار این بازی، سازندگان آن تصمیم گرفتند تا نسخه ای جدید و کاملتر از این بازی را با عنوان Ori and the Blind Forest Definitive Edition تولید و منتشر کنند. داستان این بازی مربوط به جنگلی با نام Nibel می شود که در اثر طوفان و سایر رخ داد های تلخ به سوی نابودی می رود و شما که به عنوان شخصیت Ori ایفای نقش می کنید باید این جنگل که خانه شما نیز است را نجات دهید. شخصیت شما یک نوجوان بی سرپرست است که سرنوشت او را به سمت مقابله با تاریکی و تبدیل شدن به یک قهرمان فرا می خواند.

دانلود بازی Wailing Heights برای PC

دانلود بازی ماجراجویی و موزیکال Wailing Heights برای کامپیوتر
Wailing Heights-PLAZA

Wailing Heights یک بازی ماجراجویی موزیکال است که توسط شرکت Outsider Games تولید و منتشر شده است. داستان بازی در شهری با نام Wailing Heights رخ می دهد که شهری برای زامبی ها، گرگینه ها، خون آشام ها، روح ها و سایر موجودان اینچنینی است که همگی دارای خانه ای هستند و شهروندی عادی در این شهر محسوب می شود. داستان بازی نیز مربوط به فرانکشتاین معروف می شود که در یک قفس زندانی شده و آن هم به جرم زنده بودن!. اما یکی از هم سلولی های او به او می آموزد تا چطور به بدنی دیگر منتقل شود و به راحتی تبدیل به زامبی، خون آشام، گرگینه و … شود.هم اکنون می توانید این بازی زیبا رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی Otems Defiance برای PC

دانلود بازی Otems Defiance برای PC

بازی Otems Defiance در سبک اکشن میباشد که توسط HyperBerry Games ساخته و توسط همین استدیوی در 25 آوریل 2016 برای پلفترم های PC عرضه شده است. شما به عنوان Otem، یک کودک خردسال که یک قربانی خدایان قبیله است، شناخته شده و به عنوان Ringods انتخاب شده اید را باید بازی کنید. از آنجا که در مرکز عرصه حلقه شکل تحقق، شما باید طفره رفتن از حملات مختلف خود، اجتناب از موانع، تله، جمع آوری قدرت یو پی اس و ساقه orbs انرژی به منظور آنها را شکست و زنده ماندن توسط قبیله Shaman.هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

  • ADMIN
  • سه شنبه 07 اردیبهشت 1395
  • , ,
  • 397 بازدید
  • 0 نظر

دانلود بازی Cornerstone The Song Of Tyrim برای PC

دانلود بازی اکشن و ماجراجویی Cornerstone The Song Of Tyrim برای کامپیوتر
Cornerstone The Song Of Tyrim-CODEX
2016 | ISO | 1.09 GB | Action, Adventure, Indie | CODEX | PC

 یک بازی اکشن و ماجراجویی است که در سال 2016 توسط شرکت Overflow Games تولید و در نهایت توسط Phoenix Online Publishing به انتشار رسیده است. Cornerstone The Song Of Tyrim دارای یک دنیایی باز یا به عبارتی Open-World است که می توانید در آن به صورت آزادانه به گشت و گذار بپردازید. شما قادر خواهید بود تا با جمع آوریه مواد اولیه مانند چوب سنگ، ابزار های مختلف و حتی وسایل نقلیه ای بسازید که با آن به گشت و گذار بپردازید و خود را از خطرات موجود در دنیای بازی حفظ کنید. بازی به شکلی طراحی شده است که فیزیک دنیای آن را به خوبی حس خواهید کرد و بر اساس آن باید از تله ها و موانع ای که بر سر راه شما خواهد بود عبور کنید.هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

  • ADMIN
  • سه شنبه 07 اردیبهشت 1395
  • , ,
  • 597 بازدید
  • 0 نظر

دانلود بازی Queen’s Quest: Tower of Darkness برای PC

دانلود بازی Queen’s Quest: Tower of Darkness برای PC

| Queen’s Quest: Tower of Darkness Collectors Edition |

| نسخه کامل Collectors Edition با فرمت ISO و حجم ۵۰۰ مگابایت |

این بازی که داستان افسانه ای و جالبی دارد پیرامون یک شاهزاده خانم جوان و زیباییست که در شرف ازدواج است اما به خاطر گناهان گذشته ی خود که در خفاء انجام داده، قدرت و سرنوشت او در خطر است. این شاهزاده خانم باید سریعاً به یک ملکه قدرتمند تبدیل شود و به منظور حفظ پادشاهی خود، از شر اهریمن ها نجات یابد و در این راه نیاز به پیدا کردن دوستان خود دارد که باید او را در این راه کمک کنید.هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید