ماه مووی|دانلود فیلم و سریال،بازی،نرم افزار

دانلود بازی A Plague Tale Innocence برای کامپیوتر

دانلود بازی A Plague Tale Innocence برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی A Plague Tale Innocence برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی A Plague Tale Innocence برای کامپیوتر

نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱۰٫۶GB اضافه شد

بازی A Plague Tale Innocence در سبک اکشن ماجراجویانه محصولی از Focus Home Interactive می باشد و توسط استودیو Asobo Studio توسعه داده شده است همچنین این بازی دارای گیم پلی سورویوال و هیجانی است. داستان بازی درباره خواهر و برادری به نام های Amicia و Hugo است که در دورانی زندگی میکنند که طاعون کل کشور فرانسه را دربرگرفته است. در سال 1349 طاعون روستای انها را به کلی نابود کرده و انها از دست ماموران فرار کرده و در ادامه راه با افراد دیگری که از طاعون میگریزند برخود میکنند.این خواهر و برادر باید در ادامه راه به یکدیگر کمک کنند تا بتوانند زنده بمانند و حقیقت را بیابند. شما میتوانید برای دور کردن موشها و گسترش بیشتر طاعون چراغ و آتش روشن کنید. این خواهر و برادر باید برای زنده ماندن هرکاری انجام دهند… دوران بیگناهی انها به پایان رسیده است. در بین راه با چالش هایی زیادی روبه رو میشوید که باید با تجربه هایی که در سفرتان به دست اوردید با انها رفتار کنید.همچنین وسایل و ابزار هایی در جنگل و پناهگاه ها وجود دارد که میتوانید انها را جمع آوری کنید و از انها سلاح و تجهیزاتی برای شکار بسازید.

دانلود بازی Fade to Silence برای کامپیوتر

دانلود بازی Fade to Silence برای PC
دانلود نسخه فشرده بازی Fade to Silence برای کامپیوتر
دانلود کرک سالم بازی Fade to Silence برای کامپیوتر
نسخه RELOADED قرار گرفت.

بازی Spintires: Mudrunner در واقع نسخه ای آلتیمیت از بازی Spintires می باشد که در تاریخ ۳۱اکتبر منتشر شده است. همان طور که اطلاع دارید، این بازی در سبک آفرود، ماشین سواری و شبیه سازی می باشد که از محیط جهان باز بهره مند می باشد. بازی Spintires: MudRunner برای بازیکن یک نقشه‌ی بزرگ سندباکس‌گونه را به ارمغان می‌آورد. در این نسخه، مجموعا شاهد شش نوع محیط هستیم. حالت چالشی به همراه ۹ نقشه اختصاصی و سیزده خودروی جدید است که به‌تازگی به این نسخه اضافه شده‌اند.
در بخش بصری نیز تغییراتی را شاهد هستیم. حال بازی از شرایط به‌شدت بهتری بهره برده و شاهد چرخه پویای شب و روز به همراه یک موتور فیزیک پیشرفته که به محیط واکنشی واقعی می‌دهد. در حال حاضر، ۱۹ وسیله‌ی نقلیه در بازی Spintires: MudRunner وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی‌ها خاص و تجهیزات قابل اتصال است. تمامی نسخه‌های یاد شده دارای بخش چندنفره به‌صورت همکاری مشارکتی (کو-آپ) هستند و هم‌چنین نسخه رایانه‌های شخصی از ماد هم پشتیبانی می‌کند. درست مانند نسخه‌ی اصلی که میلیون‌ها واحد فروش داشت، MudRunner نیز بازیکنان پشت فرمان وسیله‌ی‌نقلیه‌ای مخصوص تمامی سطوح می‌گذارد و آن‌ها را به پا گذاشتن به طبیعت سیبری دعوت می‌کند. هم چنین شما می توانید مادهای متعددی را برای بازی به صورت رایگان دریافت کنید تا تجربه ی یک بازی همیشه در حال تکامل را حس کنید.برای دانلود بازی به ادامه مطلب بیاید و این بازی زیبا رو از ماه مووی دریافت کنید.

دانلود بازی World War Z برای PC

دانلود نسخه فشرده بازی World War Z برای PC
دانلود بازی World War Z برای کامپیوتر
نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱۵٫۳GB اضافه شد 

نسخه فشرده CorePack با حجم ۱۵٫۸GB اضافه شد

بازی World War Z عنوانی در سبک ترسناک و شوتر اول شخص می‌باشد که توسط استودیوی بازی سازی Saber Interactive توسعه یافته و توسط کمپانی Focus Home Interactive نیز به انتشار رسیده است. بازی در تاریخ ۱۶ ژانویه سال ۲۰۱۹ (مصادف با ۲۷ فروردین ۱۳۹۸) منتشر شده و پلتفرم‌ مبدا بازی Windows, PlayStation 4, Xbox One می‌باشد. هم اکنون می‌توانید نسخه کامل و کرک شده بازی World War Z برای PC به صورت رایگان را در ادامه مطلب دانلود کنید.

دانلود بازی The Walking Dead The Final Season Episode 4 برای کامپیوتر

دانلود بازی The Walking Dead The Final Season Episode 4 برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی The Walking Dead The Final Season Episode 4 برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی The Walking Dead The Final Season Episode 4 برای کامپیوتر
The Walking Dead The Final Season Episode 4 PC-CODEX
قسمت چهارم بازی اضافه شد

دانلود بازی The Walking Dead The Final که آخرین فصل از سری بازی واکینگ دد توسط تل تیل می باشد، با عنوان سرفصل Done Running منتشر شد. این فصل، پایان داستانی که استودیو تل تیل از سال ۲۰۱۲ برای‌مان روایت می‌کرد خواهد بود. فصل جدیدی که به لطف آن قرار است کاراکترها، جلوه‌های گرافیکی و مکانیک‌هایی جدید به بازی اضافه شود. مثل فصل‌های قبلی، اپیزودهای این فصل هم قرار است به صورت دوره‌ای منتشر شوند و البته، علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۲۰ دلار تمامی قسمت‌های فصل جدید را بخرند و به محض انتشار، دانلودشان کنند. در فصل پایانی بازی The Walking Dead باری دیگر شاهد کلمنتاین و کاراکتر ای.جی که از فصل دوم به این مجموعه راه یافت، خواهیم بود که باری دیگر با حوادث مرگبار دست و پنجه نرم می‌کنند.جهت اشنایی بیشتر و همچنین دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود بازی Resident Evil 2 Remake برای کامپیوتر – کرک CODEX و FitGirl

دانلود بازی RESIDENT EVIL 2 برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشزده بازی RESIDENT EVIL 2برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی RESIDENT EVIL 2 برای کامپیوتر
RESIDENT EVIL 2 PC-CODEX
نسخه کرک شده CODEX اضافه شد
نسخه فشرده FitGirl با حجم شروع از ۱۳٫۹GB اضافه شد.

سرعت باورنکردنی گروه CODEX در انتشار کرک نهایی بازی رزیدنت ایول ۲: ریمیک واقعا ستودنی است! این بازی در ۲۵م ژانویه ۲۰۱۹ برای اولین بار منتشر شد و Denuvo سعی کرد تا شدیدترین سیستم امنیتی خود را بر روی این بازی اعمال کند. اما گروه CODEX با انتشار جمله ی “سیستم های حفاظتی جنون آمیز نیاز به افراد جنون آمیز دارد تا آن را شکست دهند” در کمتر از یک هفته بازی Resident Evil 2 Remake را کرک و منتشر نمود! نسخه فشرده FitGirl و CorePack نیز برای این بازی محبوب و موفق آماده شده است. با وبسایت دانلودها همراه باشید…!

بازی رزیدنت ایول ۲: ریمیک اثری بی نظیر و به شدت موفق است که کمپانی کپکام آن را توسعه و انتشار داده است. با اینکه Resident Evil 2 Remake تغییرات زیادی در مقایسه با نسخه اصلی داشته، در عین حال تلاش زیادی هم برای حفط اصالت نسخه اصلی کرده است؛ یکی از مهم‌ترین اقدامات سازندگان در این زمینه، حفظ داستان بازی بوده است و با اینکه شاید شاهد یک سری سورپرایز‌های جزئی باشیم، اما کلیت داستان بازی دست‌نخورده باقی مانده است.

دانلود بازی Conan Exiles برای PC

دانلود بازی Conan Exiles برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی Conan Exiles برای PC
دانلود بازی Conan Exiles برای کامپیوتر + کرک نهایی CODEX

Conan Exiles یک بازی محیط باز سبک بقا است که وقایع آن در سرزمین کنان بربر رخ می‌دهد. شما یک تبعیدی هستید و باید در سرزمین‌های بی آب و علف منطقه اشاره شده برای نجات و بقای خود هر کاری را انجام دهید؛ جایی که ضعیف همیشه خرد می‌شود و تنها قدرتمند می‌تواند زندگی کند. این دنیا را نابود کرده و از نو بسازید. می‌توانید این کار را تنها یا با کمک هم پیمانان خود به صورت چند نفره آنلاین انجام دهید. Conan Exiles یک سند باکس تهی نیست. این دنیایی پر از تاریخ و گذشته است که شما باید آن‌ها را کشف کرده و از دانش و رازهایی که در این دنیا موجود است به نفع خود استفاده کنید. بیابان‌ جایی است که داستان اصلی و ماجراجویی‌های بازی Conan Exiles از آن شروع می‌شود. زمانی که به طرز ناگهانی از گروه و همراهان خود جدا می‌شوید باید به فکر صرفه‌جویی در مصرف منابع باشید زیرا که این منابع باید در طی پروسه‌های ساخت و ساز ابزار و یک پناه‌گاه برای دفاع از خود در مقابل عناصر مختلف درون بازی،‌ نیز استفاده شوند. تبعیدیان ماجراجو می‌توانند با استفاده از فرهنگ‌های نسل قبلی خود به بقا بپردازند. البته در صورتی که بتوانند به سلامت این بیابان خشن و بی‌رحم را پشت سر بگذارند. قلعه‌ها و معابد موجود در این عنوان می‌توانند به اندازه کافی خطرناک باشند؛ البته در صورتی که خودتان را از قبل آماده نکرده باشید؛ اما علیرغم این موضوع می‌توانند شما را به حد باورنکردنی به ثروت فراوان برسانند.هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی State of Decay 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی State of Decay 2 برای کامپیوتر

دانلود کرک بازی State of Decay 2 برای کامپیوتر

دانلود نسخه فشرده بازی State of Decay 2 برای کامپیوتر

 

منتشرکننده:ماه مووی
کرک نهایی CODEX برای دانلود بازی State of Decay 2 تنها پس از گذشت حدود ۲هفته منتشر شد. نسخه CODEX دارای آخرین آپدیت منتشرشده تا نهم ژوئن ۲۰۱۸ یعنی Update v1.3160.34.2 نیز می باشد. هم چنین، شش بسته ی الحاقی Survival Pack، Preppers Pack، SHTF Pack، Survivors Pack، Doomsday Pack و Anime Football Team Vehicle در این نسخه لحاظ گردیده، کرک و فعال شده اند. برای دانلود این بازی به همراه آموزش نصب کامل، با لینک مستقیم رایگان با وبسایت دانلودها همراه باشید.

داستان بازی State of Decay 2 مدتی پس از نسخه اول آغاز می‌شود؛ جایی که در نقطه‌ای در شمال غربی آمریکا، زامبی‌ها تقریبا همه‌چیز را از پایگاه‌های نظامی گرفته تا شهر‌های کوچک و بزرگ تصرف کرده‌اند و در نتیجه، یک آخرالزمان واقعی به‌وجود آمده است. این وسط عده‌ای نه‌چندان زیاد هم از مردم زنده مانده‌اند که به صورت گروه‌های کوچک یا به صورت انفرادی، برای بقا تلاش می‌کنند. در این بین گیمر هم نقش یکی از همین بازمانده‌ها را ایفا می‌کند که ابتدا باید برای بقای خودش تلاش کند و پس از آن سعی داشته باشد به کمک بازماندگان دیگر هم برود.

دانلود بازی Vampyr برای کامپیوتر

دانلود بازی Vampyr برای کامپیوتر

دانلود کرک بازی Vampyr برای کامپیوتر

دانلود نسخه فشرده بازی Vampyr برای کامپیوتر

در دانلود بازی Vampyr قرار است پا جای پای دکتری به نام جاناتان رید بگذاریم، کسی که در یکی از بدترین دوران‌های تاریخ پزشکی یعنی آنفلوانزای اسپانیایی، کمی بعد از جنگ جهانی اول در سال ۱۹۱۸ بدترین اتفاقی را که می‌تواند برای پزشک بیافتد تجربه می‌کند. جاناتان تبدیل به ومپایر می‌شود که قوت غالبشان فقط یک چیز است: خون تازه. از همان دقایق ابتدایی، جاناتان با این دوگانگی مواجه می‌شود که به عنوان یک پزشک، چطور می‌تواند دقیقا خلاف سوگند بقراط عمل کند و به عنوان یک ومپایر، برای زنده ماندن جان دیگران را بگیرد. جاناتان پزشک حاذقی بود که در دوران جنگ به عنوان پزشک ارتش به میدان جنگ فرستاده شده بود و پس از بازگشت به خانه، مورد حمله قرار می‌گیرد و وقتی به هوش می‌آید، تنها عطش خون انسان دارد.

او به دنبال راه حلی برای درمان این بیماری همه‌گیر است که لندن را فلج و زندگی شهروندان آن را مختل کرده، اما در عین حال باید از خون آن‌ها نیز تغذیه کند. اولین و بزرگ‌ترین دوراهی بازی همینجا است: آیا یک خون‌آشام خون‌خوار می‌شوید و سرنوشت مردم را نادیده می‌گیرید، یا سعی می‌کنید با حداقل تلفات بازی را به پایان برسانید؟ دونت‌نات تایید کرده امکان تمام کردن بازی بدون کشتن حتی یک نفر هم (غیر از باس‌ها) وجود دارد. آیا حاضرید این چالش را بپذیرید یا زندگی ومپایری سخت‌تر از این حرفا است؟

دانلود بازی Gears of War 4 برای PC

دانلود بازی Gears of War 4 برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Gears of War 4 برای PC
دانلود نسخه فشرده بازی Gears of War 4 برای PC

سرانجام نسخه نهایی بازی چرخ دهنده های جنگ ۴ (به انگلیسی: Gears of War 4) برای پلتفرم کامپیوتر نیز عرضه شد! شما می توانید این بازی را برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت کنید. حتما قبل از دانلود و نصب بازی، آموزش نصب و توضیحات مربوطه را مطالعه کنید تا پس از اتمام دانلود بتوانید به سهولت با تصمیم گیری درست بازی را اجرا کنید. بیشتر مکانیک‌ها و المان‌های گیم پلی نسخه‌های قدیمی، به «چرخ‌های جنگ ۴» (Gears Of War 4) نیز راه پیدا کرده‌اند. پیشرفت‌ها و تغییراتی جزیی در کلیت گیم پلی بازی دیده می‌شود. در نمایش E3 بازی، محیط تعامل‌پذیر (Dynamic) و تغییرپذیر بازی در گیم پلی و پیشروی در بازی نیز تاثیر می‌گذاشت. بادها و طوفان‌های شدید، صاعقه‌ها و آب و هوای خاص بازی در گیم پلی آن موثر بودند. مثلا برای راه پیدا کردن به نقطه‌ی مقابل، می‌بایست با کمک همراهان خود در بازی، برج مقابل‌تان را ضعیف کنید تا با بادهای شدیدی که می‌وزد، این برج سقوط کند و پُلی برای شما درست شود. در ادامه نیز، صاعقه‌های متحرک و متصل به زمین خود را نشان می‌دهند که باید سعی کنید از آنها دوری کنید و به راه خود ادامه دهید.هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی Metal Gear Survive برای PC

اموزش انلاین بازی کردن رایگان Desolate+دانلود بازی

دانلود بازی Black Mirror IV-CODEX + GOG برای کامپیوتر

دانلود بازی The Evil Within 2 برای PC

دانلود بازی The Evil Within 2 برای PC
دانلود بازی The Evil Within 2 برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی The Evil Within 2 برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی The Evil Within 2 برای کامپیوتر
 نسخه فشرده  و کرک سالم بازی منتشر شد

عنوان مورد انتظار شیطان درون ۲ به همراه کرک سالم و نهایی CODEX برای دانلود بازی The Evil Within 2 منتشر شد. داستان نسخه دوم، با فاصله چند سال از وقایع قسمت اول بازی The Evil Within آغاز می‌شود. سباستین اتفاقاتی را که در قسمت قبلی برایش افتاده بودند، برای خیلی‌ها تعریف کرده اما تقریبا هیچ‌کس حرف وی را باور نکرده است. حتی همین مساله باعث شده تا وی شغل خودش را هم از دست بدهد و به نوشیدنی‌های الکلی اعتیاد پیدا کند. راستش را بخواهید وضعیت سباستین در اوایل نسخه دوم، یادآور شرایط مکس پین در Max Payne 3 است. اما میکامی و دوستانش چه خوابی برای سباستین دیده‌اند که بتواند دوباره او را دست به اسلحه کرده و به دنبال ماجراجویی بفرستد؟ جواب این سوال لیلی، دختر سباستین است؛ دختری که سباستین همیشه تصور می‌کرد در اثر آتش سوزی کشته است اما سه سال پس از وقایع نسخه اول، جولی کیدمن، همکار سابق سباستین، روزی به سراغ وی رفته و به او می‌گوید که لیلی هنوز زنده است.هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید

دانلود بازی Total War WARHAMMER II برای PC

دانلود بازی Total War WARHAMMER II برای PC
دانلود بازی توتال وار وارهامر 2 برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Total War WARHAMMER II برای PC
دانلود نسخه فشرده بازی Total War WARHAMMER II برای PC
download Total War WARHAMMER II for PC
Total War WARHAMMER II Full Unlocked PC-ALI213

متاسفانه دانلود بازی Total War WARHAMMER II نیز از قفل گذاری Denuvo استفاده می کند که به لطف فعالیت بسیار سریع گروه CPY و STEAMPUNKS شاید این روزها نگرانی برای Denuvo خیلی کمتر شده است. در هر صورت، هیچ چیزی قطعی نیست و به یقین نمی توان تاریخ کرک شدن بازی ها را تعیین کرد. نسخه ای که هم اکنون برای دانلود قرار گرفته، نسخه فول آنلاک بازی می باشد که یعنی فقط دیتای دانلودشده بازی از شبکه استیم بوده و شامل کرک نمی شود. مثل سایر عناوینی که در ماه های اخیر با قفل گذاری Denuvo منتشر شدند، در صورت کرک شدن بازی، وبسایت دانلودها آپدیت ها و فایل های مورد نیاز برای انتقال از نسخه فول آنلاک به نسخه کرک شده را قرار خواهد داد. در نهایت، تصمیم برای دانلود با شماست! نسخه فول آنلاک را دانلود کرده و منتظر کرک باشید یا منتظر نسخه کرک شده بوده و آن را دریافت نمایید.

در دانلود بازی Total War Warhammer II تمرکز روی دنیای جدید که شامل سه قاره‌ی Ulthuan، Naggaroth و Lustria می‌شود و همچنین قاره‌ی Southlands به صورت جدا از دنیای جدید است که به دلیل ارتباط داشتن نژادهای این نسخه، استودیو Creative Assembly ناگزیر بود هر چهار قاره را در قالب این نسخه از بازی پیاده‌سازی کند. اندازه‌ی دنیای کهن با دنیای جدید به هیچ عنوان برابر نیست؛ اما استودیوی سازنده به ناچار مقیاس هر چهار قاره‌ی نسخه‌ی دوم را نسبت به نقشه‌ی اصلی وارهمر تغییر داده و به مقیاس نقشه‌ی نسخه‌ی اول نزدیک کرده است. در غیر این‌صورت زمان و تلاش بسیار زیادی نیاز بوده تا کل نقشه‌ی این نسخه از نظر مقیاس دقیقا مانند نقشه‌ی وارهمر شود. این در حالی است که کریتیو اسمبلی پیش‌تر اعلام کرده بود که نقشه‌ی نسخه‌ی دوم از نظر وسعت تقریبا هم‌ اندازه‌ی نقشه‌ی نسخه‌ی اول است و تنها از نظر تعداد مناطق قابل تصرف به میزان یک چهارم دارای مناطق بیشتری نسبت به نسخه‌ی اول است که این خود به بزرگ‌تر به نظر آمدن نقشه کمک می‌کند.هم اکنون می توانید این بازی زیبا رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی Hellblade Senuas Sacrifice برای PC

دانلود بازی Hellblade Senuas Sacrifice برای PC
دانلود بازی Hellblade Senuas Sacrifice برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Hellblade Senuas Sacrifice برای PC
Hellblade Senuas Sacrifice PC-RELOADED

س از گذران از نسخه های آزمایشی، سرانجام دانلود بازی Hellblade Senuas Sacrifice برای PC کرک و منتشر شد! بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice ساخت Ninja Theory به کارگردانی Tameem Antoniades می‌باشد. این عنوان جزو بازی‌ها اکشن طبقه بندی می‌شود و محوریت داستان حالت تک شخصیتی دارد. عمده‌ی داستان بازی بر روی کاراکتر Senua متمرکز است. عمده‌ی داستان بازی بر روی کاراکتر Senua متمرکز است. از نقاط قوت بازی، توسعه آن بر پایه موتور گرافیکی قدرتمند Unreal Engine 4 می‌باشد که زیبایی بازی را دو چندان می‌کند.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice توسط تیمی کوچک و با بودجه‌ی بسیار محدود توسعه داده شده است. استودیو نینجا تئوری نیز از این اثر به عنوان یک بازی مستقل ولی با کیفیت ساخت AAA یاد می‌کند. این بازی به شدت بر نقطه نظر سنوئا تمرکز دارد زیرا کابوس‌ها و خیال‌های او بخش اصلی داستان را شکل می‌دهد.هم اکنون این بازی زیبا رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی The Walking Dead A New Frontier برای PC

دانلود بازی The Walking Dead A New Frontier برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی The Walking Dead A New Frontier برای PC
نسخه نهایی و فشرده CorePack با حجم ۶٫۴ گیگابایت


فصل سوم بازی واکینگ دد با عنوان The Walking Dead A New Frontier عرضه شد. این بازی نیز در سری بازی های The Telltale Series قرار می گیرد که قرار است به صورت اپیزودیک و داستان محور منتشر شود. برای کسانی که نمی‌دانند، The Walking Dead: A New Frontier فصل سوم سری محبوب مردگان متحرک استودیوی تل تیل گیمز است و طبق اطلاعاتی که سازندگان در اختیار ما قرار داده‌اند، علاوه بر بازی‌بازان قدیمی، بازی‌بازان جدید نیز می‌توانند بازی را تجربه نمایند و مشکلی پیش نخواهد آمد. در واقع بازی به نوعی هم یک شروع جدید است و هم یک ادامه بر سری. برخلاف فصل‌های پیش، این فصل با دو قسمت، یعنی قسمت‌های ۱ و ۲ Ties That Bind آغاز خواهد شد. فصل سوم نیز همانند دو فصل گذشته وقایع داستانی این سری را ادامه خواهد داد. داستان فصل سوم در واقع ۴ سال پس از وقایع فصل اول رخ خواهد داد. شخصیت‌هایی که قوانین جدیدی را در مقابل برپایی عدالت در دنیایی که انسانیت در آن کمرنگ شده در اختیار دارند، در این نسخه حضور خواهند داشت.هم اکنون این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی Resident Evil 7 biohazard برای PC

دانلود بازی Resident Evil 7 biohazard برای PC
دانلود کرک بازی Resident Evil 7 biohazard برای PC

RESIDENT EVIL 7 biohazard PC-CPY

|آلبوم موسیقی متن بازی و DLC Unlocker اضافه شد

 

 بازی Resident Evil 7 biohazard برای پلتفرم PC پس از به روز رسانی های متعدد سرانجام عرضه شد. کمپانی Capcom تصمیم گرفته است تا پورتی بسیار مناسب برای کاربران نسخه PC این بازی تهیه کند و به همین دلیل وعده داده تا روز انتشار بازی، دست از بهینه سازی پورت بازی برای نسخه PC دست بر ندارد. خط داستانی RE:B داستان خانواده‌ای به نام Bakers را روایت می‌کند که در نگاه اول به نظر می‌رسد از اختلالات شدید روانی رنج می‌برند اما قطعا موضوع از این‌ها بسیار پیچیده‌تر است. شخصیت اصلی بازی که Ethan نام دارد در عمارت قدیمی Bakerها در جست و جوی همسر خود Mia خواهد بود که تا این لحظه نه دلیل ناپدید شدن Mia و نه ربط او به این خانواده عجیب مشخص نشده است. تمامی شخصیت های این خانواده کاملا متناسب با محیط دیوانه وار عمارت و جو بازی است. بدون شک به مرور زمان اطلاعات بیش‌تری هم از اعضای این خانواده به بیرون درز خواهد کرد.هم اکنون می توانید از سایت ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی Killing Floor 2 برای PC

دانلود بازی Killing Floor 2 برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Killing Floor 2 برای PC
Killing Floor 2 PC-CODEX


داستان بازی Killing Floor 2 در قاره ی اروپا زمانی آغاز می شود که یک بیماری مرگبار در این قاره شیوع کرده است . تنها پس از گذشت یک ماه از وقوع این حادثه و شیوع این بیماری آن جامعه به طور کامل بهم ریخته ارتباط با کشورهای دگر به طور کامل قطع شده , دولت کاملا سقوط کرده و هیچ گونه نیروی نظامی ای هم برای کمک به افراد باقی مانده در کشور وجود ندارد. این بیماری به سرعت همه گیر شده و کشور را به حمامی خون بدل کرده که تمامی افراد باقی مانده در کشور باید برای نجات جان خود تلاش کنند. شما در این بازی با توجه سلاح های مختلفی که در اختیار دارید می توانید زامبی های متحرک و دشمنانتان را تکه تکه کنید در این بازی دشمنان از ۲۲ نقطه جهت قطعه قطعه شدن و ۹۵ انیمیشن جهت مردن استفاده می کنند و این همان محور بازی یعنی خون و نابودی است .و بنا به خواسته ی بازدید کنندگان ورژن قبل این بازی به نام Killing Floor 1 در این نسخه تغییراتی داده شده و طبق توضیحات سازندگان Killing Floor 2 در این بازی می توانید با ضربات شمشیر و یا گلوله به هر قسمت از بدن زامبی ها، آنها تکه و پاره کنید به طوری که دل و روده ی زامبی هایی که توسط شما کشته می شوند به همون صورت روی زمین باقی می ماند و قابل روئیت می باشد.

دانلود بازی DOOM برای PC

دانلود بازی DOOM برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی DOOM iv 2016

نسخه فشرده (بدون مالتی پلیر) FitGirl IDDQD REPACK با حجم ۲۹٫۷GB اضافه شد


در نگاه کلی، Doom تشکیل شده از خون، آتش، اسلحه، اهریمنان. لیست وسیعی از ابزار کشتار جمعی مانند ارّه برقی، شات‌گان‌، اسلحه‌های فضایی و اتوماتیک بدون هیچ حد و مرزی در اختیار کاراکتر قرار خواهند داشت. تمام این ابزار به سیل عظیم و بی‌پایانی از انفجارهایی از دل، روده و فواره‌هایی از خون منتهی می‌شوند. همچنین کاورگیری و گوشه‌ای پنهان شدن در این بازی بی‌معنی است؛ معطل کنید کشته خواهید شد. شما نقش قهرمان بی‌نام و نشان این بازی را ایفا می‌کنید، او همانند مسترچیف بی‌باک است و همانند کریتوس بی‌رحم. خشونت بی‌حد و اندازه‌ای که در قلب Doom وجود دارد،  از طریق رگ‌های خود به تک تک المان‌ها و تمامی حوادثی که در بازی رخ می‌دهند سرایت می‌شود و همگی همانند یک اکوسیستم به هم پیچیده هستند.  چیزی در این بازی بی‌معنی ساخته نشده است و از یکدیگر جدا نیستند. تمامی اسلحه‌هایی که با آن به وجد می‌آیید بخشی از یک پازل هستند و تک تک دشمنانی که گوشت و استخوان آن‌ها را از هم جدا می‌کنید همانند کیکی می‌مانند که برش دادن آن‌ها لذت بخش است.

دانلود بازی Dead Rising برای PC

دانلود بازی Dead Rising برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Dead Rising برای PC
دانلود نسخه فشرده بازی Dead Rising برای PC
Dead Rising PC-CODEX


بازی Dead Rising در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Capcom طراحی و منتشر شده است. عکاسی آزاد به نام فرانک به حومه یکی از شهرهای کوچک سفر می کند تا اطلاعاتی از این منطقه بدست آورد اما در آنجا با اتفاقی عجیب و ترسناک روبرو می شود. فرانک با دسته ای از زامبی های وحشی روبرو می شود که سراسر بازی را احاطه کرده اند و حال او باید برای بقا و زنده ماندن تلاش کند. در این بازی باید سرعت عمل بالایی داشته باشید زیرا از دست دادن روشنایی روز باعث افزایش تعداد زامبی ها می شود و ممکن است در شب فضایی کاملا وحشتناک را برای شما ایجاد کنند. محیط های گسترده و متفاوتی در بازی وجود دارد و امکان دارد زامبی ها در نقاط مختلف پنهان شده باشند تا با حملات غافلگیرکننده کار شما را به اتمام برسانند. سلاح های متنوع، وسایل نقلیه متفاوت، سیستم واقعی زمان، محیط های عظیم و فناوری های مدرن تنها تعدادی از ویژگی های کلیدی این بازی جذاب می باشند.هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی How to Survive 2 برای PC

دانلود بازی How to Survive 2 برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی How to Survive 2
دانلود نسخه فشرده بازی How to Survive 2

سرانجام پس از مدت ها گذشت از نسخه Early Access بازی How to Survive 2، امروز نسخه نهایی آن عرضه شد. این بازی در ادامه نسخه اول و با همان حال و هوا روایت می شود. بازی قابلیت چندنفره بازی کردن بر روی یک سیستم تا ۴نفر را دارد، مالتی پلیری ۱۶نفره برای دسترسی به کمپ شما می تواند به جذابیت بازی بیافزاید. چند سال از وقایع بازی How to Survive در جزیره ی Los Riscos می گذرد . حال این بیماری محلی تبدیل به یک بیماری جهانی در سطح کل زمین شده است . همه ی مردم در سرتاسر جهان چه به صورت گروهی و چه تک نفره سعی دارند تا برای یک روز بیشتر زنده بمانند و به زندگی عادی خود بپردازند . شما در لویزیانا می باشید و اولین کاری که برای بقا باید انجام دهید ساخت یک کمپ امن و بالا بردن مهارت های زنده ماندن می باشد . پیدا کردن آب , غذا , سرپناه و صحبت کردن با افراد محلی اهداف شما در این بازی را مشخص می کند . ممکن است در این مسیر افراد غریبه ی زیاد به شما پیشنهاد کمک دهند در هر صورت اطمینان به آنها ممکن است از زامبی شدن بهتر باشد. دوربین بازی که دنباله رو شخصیت های آن می باشد بسیار بهبود پیدا کرده و اجازه زوم داخل و خارج را به شما می دهد. محیط های تصادفی جدیدی در بازی تعبیه شده که می توان از دلتای میسیسیپی تا خیابان های ممنوعه New Orleans فرانسه را تجربه کرد. سیستم تولید اسلحه جدید به شما اجازه می دهد تا بتوانید صدها آیتم، ابزار و اسلحه جدید برای بهینه سازی شخصیت بازی خود تولید کنید.هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt GOTY برای PC

دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt GOTY برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی The Witcher 3 Wild Hunt GOTY برای PC
دانلود نسخه فشرده بازی The Witcher 3 Wild Hunt GOTY برای PC

نسخه فشرده FitGirl با حجم ۲۴٫۶GB اضافه شد

سرانجام نسخه نهایی و سالم Game of The Year Edition یا به اختصار GOTY بازی The Witcher 3: Wild Hunt عرضه شد. این نسخه از بازی کامل ترین نسخه می باشد و بعد این هیچ آپدیت و DLC دیگری برای بازی عرضه نخواهد شد. به عبارتی، پرونده ی بازی کامل بسته شده است. دو بسته الحاقی معروف Hearts of Stone و Blood & Wine که بیش از ۵۰ساعت بازی جداگانه را شامل می شود در این نسخه قرار دارد. تمامی آپدیت ها تا آخرین ورژن در این نسخه قرار دارد. تمامی محتواهای اضافی بازی از قبیل اسلحه، جلیقه، درخواست های جانبی، حالت های بازی و کارت های GWENT در نسخه GOTY گنجانده شده اند. می‌خواهید بدانید «ویچر۳: وایلد هانت» چه شکلی است؟ کافی است تصور کنید یک ویچرِ تمام‌عیار چه کارهایی می‌کند. این بازی تمام تصورات‌تان از یک جهش‌یافته‌ی هیولاکُش را در عمل جلوی روی‌تان بازآفرینی می‌کند و بدون هیچ مانع، ضدحال و محدودیتی رهایتان می‌کند تا به سوی افق بتازید و خودتان را به‌طرز ناشناخته و تازه‌ای به عنوان کاشفی قرون وسطایی، کمک‌رسانی انسان‌دوست، سیاست‌مداری خسته، شمشیرزنی تند و سریع، پدری دلسوز، همسری عاشق، متخصصی کنجکاو و درنهایت ویچری که میلی سیری‌ناپذیر به جستجو و حرکت دارد، پیدا کنید. خلق چیزی که مخاطب را اینگونه در زندانِ دلنشینِ خود گرفتار کند، روحش را به تسخیر در آورد و چشمانش را از دیدن شگفتی‌هایش خیس کند، نتیجه‌ی قرار گرفتنِ صحیحِ هزاران هزار عنصر مختلف در شبکه‌‌ی پیچیده‌ای از داستان، گیم‌پلی و دنیاسازی است.این بازی رو هم اکنون می توانید از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی Fallout 4 Nuka-World برای PC

دانلود بازی Fallout 4 Nuka-World برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Fallout 4 Nuka-World
دانلود دی ال سی Fallout 4 Nuka-World برای PC
download dlc Fallout 4 Nuka-World for pc


Fallout 4 Nuka-World ششمین و آخرین بسته الحاقی (DLC) از بازی Fallout 4 می باشد. سفری در دنیای نوکا کنید، یک پارک تفریحی گسترده که در حال حاضر شهر بی قانون مهاجمان است. در همه مناطق جدید زمین های بایر باز و پارک هایی شبیه ماجرای سافاری، دره سنگی خشک و باریک، پادشاهی بچگانه و منطقه کهکشانی کاوش کنید. باندهای مهلک مهاجمان را رهبری کنید و از آن ها برای تسخیر شهرک سازی استفاده کنید و به مقاصد خود برسید. Nuka-World جستجوهای جدید، متهمان، سلاح ها، موجودات و… را با هم ترکیب می کند. از سواری لذت ببرید!

 

دانلود بازی Riders of Icarus برای PC + بک آپ استیم

 دانلود بازی Riders of Icarus برای کامپیوتر + بک آپ Steam
دانلود نسخه OpenBeta در استیم
آپدیت شده در 17 تیر ، 7 July

Riders of Icarus عنوان بازی MMORPG است که توسط استودیو WeMade ساخته و Nexon America آن را منتشر ساخته است . یک بازی کاملا آنلاین و RPG با سبک و سیاق اساطیری که شما میتوانید علاوه بر مبارزه سوار بر دیو ها و اژدها ها شوید . شما در بازی علاوه بر اینکه میتوانید شخصیت قهرمان خود را پرورش دهید میتوانید به پرورش اژدهای مورد علاقه خود بپردازید و با آن ها در آسمان و زمین مبارزه کنید . بازی در سبک Open World است و شما میتوانید به کشف نقاط مختلف سرزمین های بازی بپردازید . شما در ابتدای بازی همانند بازی های مشابه در این سبک میتوانید کلاس قهرمان مورد نظر خود را انتخاب کنید و از بین کلاس های Assassin ، Wizard و …. انتخاب کنید و سپس به آپگرید و ارتقای قهرمان خود بپردازید . یکی از خصوصیات مثبت بازی وجود دیو ها و موجودات پرنده و Dragon های متنوع و مختلفی است که شما قادر خواهید بود آن ها به خدمت خود در آورید .هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی ARK survival evolved + بک آپ استیم

دانلود بازی ARK survival evolved برای کامپیوتر
دانلود بازی آنلاین ARK survival evolved برای PC+ بک آپ Steam
آپدیت شده در 10 تیر | March 30
به همراه راهنمای نصب در استیم

اگر علاقمند به دنیای بازی ها باشید حتما با سبک بقا و Survival آشنایی دارید . در این سبک از بازی هدف اصلی زنده مانده است و شخصیت اصلی بازی باید برای نجات جان خود شروع به جمع آوری همه چیز بکند تا بتواند زنده بماند . چندی پیش بود که بازی ARK نیز در استیم منتشر شد . این بازی علاوه بر اینکه در سبک بقا است ، تنوع و سبک خاص دیگری را نیز وارد دنیای بازی های رایانه ای کرد . اینبار زنده ماندن در میان دایناسور ها و انسان های اولیه . در بازی ARK survival evolved شما ابتدا در نقش یک انسان اولیه وارد بازی میشوید و بدون اینکه حتی لباسی داشته باشید باید شروع به جمع آوری مواد اولیه کنید . باید خودتان را آپگرید کنید و با مهارت هایی که کسب میکنید میتوانید کارهای جدید انجام دهید . یکی از قابلیت های جذاب بازی استفاده از موجودات و دایناسور ها است . به عنوان مثال میتوانید یک دایناسور پرنده را رام کنید و سوار بر آن بر فراز آسمان پرواز کنید . در حال حاضر بازی در شبکه استیم به صورت Early Access عرضه شده است و در طی چند ماه توانسته بیش از یک ملییون نسخه فروش داشته باشد هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی Umbrella Corps برای PC

دانلود بازی Umbrella Corps برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی  Umbrella Corps
خرید پستی Umbrella Corps
Umbrella Corps PC-CODEX


چندی پیش در مراسم توکیوگیم‌شو، (Tokyo Game Show، مرسوم به TGS) کپکام (Capcom) دست به رونمایی از اثر جدید و کاملاً متفاوتی از سریِ رزیدنت ایول زد. عنوانی با محوریت آنلاین؛ چیزی که شاید کمبود آن در میان بازارِ داغ بازی‌های اینترنت‌محور و حقیقتاً منابع شمارش پول، احساس می‌شد. این عنوان Umbrella Corps نام دارد؛ فرزندی که در عمق وجودش ناخلف و شریر است. این عنوان که کپکام ترجیح می‌دهد نامِ رزیدنت ایول را یدک نکشد، از اجداد خوش‌نامِ خود فقط اتمسفری سرد و تاریک را به ارث برده است با موجوداتی زامبی شکل که در روزگارِ ما توان ترساندن بچه چند ساله را هم ندارند. به‌هرحال این بازیِ جدید برای ترساندن ساخته نشده و کاری به عرفِ رزیدنت ایول ندارد؛ Umbrella Corps می‌خواهد شما را با دوستان‌تان به مدت طولانی همراه و سرگرم کند و در محیطی ترسناک برای‌تان جوک تعریف کند.هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine

دانلود کرک بازی The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine
دانلود دی ال سی The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine
دانلود dlc The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine
download dlc The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine

نسخه کم حجم و فشرده افزوده شد.

دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine دی ال سی دوم بازی The Witcher 3 که تحت عنوان Wild Hunt Blood and Wine برای PC توسط کمپانی CD PROJEKT RED ساخته و منتشر گردیده است.این بسته یک قلمرو کاملا جدید به بازی اضافه شده است و شخصیت ها و هیولاهای جدید وجود دارد که باید از ان عبور کنید.Blood and Wine یک داستان سی ساعته است که در ان ماجراهایی پر از تاریکی و مرگ, پیچ خوردگی های غیر منتظره, عشق و فریب با زیبایی تمام و کمال در ان گنجانده شده است.هم اکنون می توانید این دی ال سی زیبا رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی Dead Island Definitive Edition برای PC

دانلود کرک بازی Dead Island Definitive Edition
دانلود Dead Island Definitive Edition
DOWNLOAD Dead Island Definitive Edition

نسخه بازسازی شده بازی Dead Island با استانداردهای نسل هشتم با عنوان Dead Island: Definitive Edition برای پلتفرم PC هم زمان با PS4 و XBOX One عرضه شد. Dead Island: Definitive Collection فقط در بحث های گرافیکی نظیر افزایش کیفیت مدل شخصیت ها، بهبود رابط کاربری، سایه پردازی، نورپردازی و بافت ها نیست که بهبود یافته؛ شما می توانید حالت co-op را به صورت چهار نفره تجربه کنید و کنسول پلی استیشن ۴ در این میان از قابلیت هایی همچون Remote-Play ،Share-Play، ضبط و نمایش زنده بازی نیز بهره می برند.هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود دی ال سی Fallout 4 Far Harbor DLC

دانلود Fallout 4 Far Harbor DLC
Fallout 4 Far Harbor DLC|PC|2016|CODEX|2.47GB
دانلود دی ال سی فال اوت 4
دانلود کرک بازی Fallout 4 Far Harbor

دانلود Fallout 4 Far Harbor DLC دی ال سی جدیدی که در سال ۲۰۱۶ توسط شرکت Bethesda Game Studios ساخته و شرکت Bethesda Softworks آن را برای PC منتشر کرده است.دی ال سی Far Harbor سومین دی ال سی از بازی Fallout 4 می باشد که تا بحال منتشر گردیده است.در این دی ال سی جدید Far Harbor شما بایدبه دنبال زنی جوان و یک گروه مخفی از سینت باشید. داستان بازی در یک جزیره اسرار آمیز بنام Far Harbor می باشد که به دلیل وجود آلودگی های رادیواکتیو، دنیایی وحشی تر خلق شده است. هم اکنون می توانید  با تیم گیمر ماه موویی همراه باشید با دی ال سی جدید فالوت ۴ دریافت نمایید.

دانلود بازی Dead Effect 2 برای PC

دانلود بازی Dead Effect 2 برای PC

دانلود بازی Dead Effect 2 برای کامپیوتر+کرک سالم آن

 

بازی Dead Effect 2 در سبک اکشن و Indie می باشد که توسط استدیوی BadFly Interactive, a.s. ساخته و برای پلتفرم های کامپیوتر در سال 2016 عرضه شده است. این بازی را می توان گفت شباهت زیادی به بازی Dead Space دارد با این تفاوت که دمشنان شما زامبی هستند ولی این زامبی ها با دیگر زامبی هایی که قبلا دیده اید تفاوت دارند، زامبی ها در این بازی دارای هوش مصنوعی هستند و عکس العمل سریع دارند که میتواند شمارا غافل گیر کند. در بازی Dead Effect 2 مانند نسخه قبل یک سفینه پر از موجودات ترسناک تسخیر شده و در فضایی تاریک میباشد و شما می بایست از این مکان فرار کنید.هم اکنون می توانید این بازی زیبا رو از ماه مووی دریافت نمایید

دانلود بازی The Walking Dead Michonne Episode 3 برای PC

دانلود بازی ماجراجویی The Walking Dead Michonne برای کامپیوتر
The Walking Dead Michonne Episode 3-CODEX
2016 | ISO | 5.43 GB | Adventure | CODEX | PC
 قسمت سوم اضافه شد

اپیزود سوم عنوان The Walking Dead Michonne با نام What We Deserve که آخرین قسمت از این سری این بازی کمپانی Telltale می باشد عرضه شد! این قسمت به گفته بسیاری از منتقدین، شاهاکاری در سری بازی های داستانی می باشد که بسیار عالی بر روی آن کار شده است. بازی‌باز در قسمت سوم شاهد نتیجه‌گیری بر مینی سریال خواهیم بود. قسمت سوم What We Deserve خطاب می‌شود و شخصیت اصلی داستان یعنی Michonne پاسخ کنش‎‌های اخیر که در مدتی پیش از وی سر داده بود، روبه‌رو خواهد شد. سَمیرا ویلی، بازیگری که به دلیل نقش خود در فیلم Orange is the New Black شناخته می‌شود، به عنوان شخصیت اصلی بازی ایفای نقش می‌کند. علاوه براین، تل‌تیل اعلام کرده وقایع بازی The Walking Dead: Michonne میان قسمت‌های ۱۲۶ تا ۱۳۹ کتاب‌های کامیک این مجموعه رخ خواهد داد. وقایع بازی The Walking Dead: Michonne نحوه جدایی شخصیت میشون از گروه محبوب خود و چگونگی بازگشت به آن‌ها را به بازیکنان نشان می‌دهد.هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید