ماه مووی|دانلود فیلم و سریال،بازی،نرم افزار

دانلود بازی RAGE 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی RAGE 2 برای کامپیوتر
دانلود بازی RAGE 2 برای PC
دانلود کرک بازی RAGE 2 برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی RAGE 2 برای کامپیوتر

نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱۲٫۰۳GB اضافه شد

بازی کامپیوتر RAGE 2 در سبک اکشن محصولی از Bethesda Softworks می باشد که توسط id Software و Avalanche Studios توسعه داده شده است و دارای شوتر اول شخص و جهانی باز است.این بازی در دنیایی اخر الزمانی اتفاق میافتد و شما میتوانید ازادانه در این جهان به ماجراجویی بپردازید و به دشت های سوزان یا جنگل ها مرطوب استوایی بروید و به هرجایی و هر چیزی شلیک کنید.داستان RAGE 2 از جایی اغاز میشود که با برخورد سیارکی به زمین 80 درصد جمعیت زمین نابود شده است و حیات بشر رو به انقراض است. در این هرج ومرج گروهی خونخوار و آشوب گر به نام Authority به دنبال در دست گرفتن قدرت وحکومت بر زمین اند.در بازی RAGE 2 شما کنترل رنجری به نام Walker را در دست دارید و چون این رنجر، اخرین رنجر باقی مانده بر روی زمین است برای قدرت عده ای یک تهدید محسوب میشود پس انها به دنبال شما می ایند و شما را میدزدند و رهایتان میکنند تا بمیرید. باید برای زنده ماندن و بدست اوردن عدالت و آزادی مبارزه کنید.بازی RAGE 2 دارای ابعاد متنوعی است از مبارزات ربات ها تا دنیایی عجیب و جنون امیز که بازیکن را ساعت ها مشغول خود میسازد. شما همچنین باید با گروه های زورگو و قدرت طلب مبارزه کنید تا بتوانید جهانی ازاد را تجربه کنید.همچنین چالش هایی برای سنجش قدرت تیراندازی بازیکنان وجود دارد که میتواند مهارت های شما را ارتقا دهد.

دانلود بازی A Plague Tale Innocence برای کامپیوتر

دانلود بازی A Plague Tale Innocence برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی A Plague Tale Innocence برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی A Plague Tale Innocence برای کامپیوتر

نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱۰٫۶GB اضافه شد

بازی A Plague Tale Innocence در سبک اکشن ماجراجویانه محصولی از Focus Home Interactive می باشد و توسط استودیو Asobo Studio توسعه داده شده است همچنین این بازی دارای گیم پلی سورویوال و هیجانی است. داستان بازی درباره خواهر و برادری به نام های Amicia و Hugo است که در دورانی زندگی میکنند که طاعون کل کشور فرانسه را دربرگرفته است. در سال 1349 طاعون روستای انها را به کلی نابود کرده و انها از دست ماموران فرار کرده و در ادامه راه با افراد دیگری که از طاعون میگریزند برخود میکنند.این خواهر و برادر باید در ادامه راه به یکدیگر کمک کنند تا بتوانند زنده بمانند و حقیقت را بیابند. شما میتوانید برای دور کردن موشها و گسترش بیشتر طاعون چراغ و آتش روشن کنید. این خواهر و برادر باید برای زنده ماندن هرکاری انجام دهند… دوران بیگناهی انها به پایان رسیده است. در بین راه با چالش هایی زیادی روبه رو میشوید که باید با تجربه هایی که در سفرتان به دست اوردید با انها رفتار کنید.همچنین وسایل و ابزار هایی در جنگل و پناهگاه ها وجود دارد که میتوانید انها را جمع آوری کنید و از انها سلاح و تجهیزاتی برای شکار بسازید.

دانلود بازی South Park The Fractured But Whole برای کامپیوتر

دانلود بازی South Park The Fractured But Whole برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی South Park The Fractured But Whole برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی South Park The Fractured But Whole برای کامپیوتر
نسخه Gold Edition بازی جایگزین شد

 

 تگ تیم حرفه ای برای کرک کردن دانلود بازی South Park The Fractured But Whole توسط CODEX و STEAMPUNKS! این دو گروه با یکدیگر همکاری جدیدی را شروع کرده اند که منجر به ایجاد گروه کرک کننده ای جدیدی با نام COREPUNKS شده است. سرعت بسیار بالا در کرک کردن عنوان های تحت پلتفرم uPlay که توسط این گروه جدید بدست آمده است، می تواند امیدبخش کرک در روز انتشار بازی مورد انتظار Assassin’s Creed: Origin باشد. داستان و وقایع دانلود بازی South Park The Fractured But Whole دقیقا بعد از پایان نسخه اول بازی یعنی South Park: The Stick of Truth دنبال می شود. کودکان South Park بعد از وقایع نسخه اول، تصمیم می گیرند بازی و ماجراجویی جدیدی را آغاز کنند که باز هم در شهر تخیلی South Park واقع در ایالت کلرادو Rocky Mountains، دنبال می شود و آن ها باز هم قصد دارند تا در نقش سوپرهیروها نقش آفرینی کنند. در نهایت و طی وقایعی دو گروه در بازی مانند قبل ایجاد می شود و کسانی که به کارتمن می پیوندند نام گروه آنها Coon and Friends است و در مقابل گروه دشمنان با نام Freedom Pals قرار دارند که جنگ بین این دو گروه در می گیرد. شما باز هم در بازی کنترل بچه جدید را بر عهده می گیرید ولی این بار می توانید انتخاب کنید که وی دختر یا پسر باشد.

دانلود بازی The Walking Dead The Final Season Episode 4 برای کامپیوتر

دانلود بازی The Walking Dead The Final Season Episode 4 برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی The Walking Dead The Final Season Episode 4 برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی The Walking Dead The Final Season Episode 4 برای کامپیوتر
The Walking Dead The Final Season Episode 4 PC-CODEX
قسمت چهارم بازی اضافه شد

دانلود بازی The Walking Dead The Final که آخرین فصل از سری بازی واکینگ دد توسط تل تیل می باشد، با عنوان سرفصل Done Running منتشر شد. این فصل، پایان داستانی که استودیو تل تیل از سال ۲۰۱۲ برای‌مان روایت می‌کرد خواهد بود. فصل جدیدی که به لطف آن قرار است کاراکترها، جلوه‌های گرافیکی و مکانیک‌هایی جدید به بازی اضافه شود. مثل فصل‌های قبلی، اپیزودهای این فصل هم قرار است به صورت دوره‌ای منتشر شوند و البته، علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۲۰ دلار تمامی قسمت‌های فصل جدید را بخرند و به محض انتشار، دانلودشان کنند. در فصل پایانی بازی The Walking Dead باری دیگر شاهد کلمنتاین و کاراکتر ای.جی که از فصل دوم به این مجموعه راه یافت، خواهیم بود که باری دیگر با حوادث مرگبار دست و پنجه نرم می‌کنند.جهت اشنایی بیشتر و همچنین دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود بازی We Happy Few برای PC

دانلود بازی We Happy Few برای کامپیوتر
دانلود بازی We Happy Few به همراه کرک
دانلود بازی داستانی We Happy Few برای PC
آپدیت بازی Update v1.3.70168-CODEX اضافه شد

We Happy Fewاز سوی استودیوی مستقل به نام Compulsion Games هم اکنون در حال ساخت است و در حال حاضر نسخه Early Access این بازی زیبا منتشر شده است . این بازی پیش از این بازی Contrast را منتشر کرده بود که بر خلاف پیش بینی ها از بازخورد بسیار خوبی بهره مند شده بود . این بازی سبک های مختلفی را در خود گنجانده است ولی سبک اصلی آن بقا و به صورت اول شخص خواهد بود . بازی در سال های 1960 انگلیس دنبال میشود و شهر Wellington Wells در حقیقت جایی خواهد بود که شما در آن بازی میکنید . شما شهری را که با تازگی از جنگ رهایی یافته را در خواهید یافت که با مردمانی خوشحال در حال باز سازی است . گرافیک بازی سبک سیاق خاصی دارد و کمتر در بازی ها این چنین گرافیک فانتزی را مشاهده کرده ایم . جزئیات بالا از جمله ویژیگی های بارز این بازی است . یکی از نکات جالب بازی دنیای پویای آن است  ، به این معنی که نقشه در بازی تولید میشود و شما در جهانی که در آن واحد در حال ساخته شدن است بازی خواهید کرد . همچنین تا کنون سه مود برای بازی معرفی شده است که عبارتند از  : sandbox ، story و Wellie mode که هرکدام ویژیگی ها و لذت های خاص خود را خواهد داشت . همچنین موسیقی بازی و دیالوگ های کاراکتر ها نیز به خوبی ضبط و ساخته شده است که این بازی را به یک بازی بزرگ تبدیل کرده است . هم اکنون بازی We Happy Few را برای شما در ماه مووی با لینک مستقیم آماده کرده ایم .

دانلود بازی No Mans Sky برای PC

دانلود بازی No Mans Sky برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی No Mans Sky
No Man’s Sky PC-CODEX-GOG

نسخه فشرده FitGirl با حجم ۵٫۰۷GB اضافه شد

آپدیت جدید بازی Update v1.52-CODEX اضافه شد

 


گیم‌پلی بازی No Man’s Sky بر چهار اصل بنا شده است؛ جست‌وجو، مبارزه، تجارت و بقا. جست‌وجو پایه و اساس این بازی خواهد بود؛ شما باید در منظومه‌های بازی بگردید و به سیاره‌های مختلف سر بزنید تا بتوانید آیتم‌هایی را کشف و استخراج کنید و از آن‌ها برای ارتقا دادن لوازم خود چون سفینه، اسلحه و زره استفاده کنید. ارتقا دادن سفینه در بازی حیاتی است و شما برای ورود به منظومه‌ها و محیط‌های جدید نیاز دارید که وسله نقلیه‌تان را ارتقا دهید. ارتقا سلاح هم در دو راه امکان پذیر خواهد بود؛ شما می‌توانید سلاح‌تان را یک اسلحه مرگ‌بار بکنید و با آن به کشتن دیگران بپردازید یا این‌که آن را وسیله‌ای برای اسکن کردن منابع سیاره‌ها کنید. فقط موقع قلع و قمع کردن موجودات دیگر حواستان باشد که زیاده‌روی نکنید؛ اگر موجودات ساکن در سیارات را بکشید نیروهای امنیتی به دنبالتان می‌افتند، این تعقیب و گریز می‌تواند شدت‌اش بیشتر شود -مانند بازی «جی‌تی‌ای»- و هر بار روبات یا موجودات عظیم‌الجثه‌تر را در برابر خود ببینید. نحوه‌ی برخوردتان با موجودات سیارات هم در آینده بازی‌تان تاثیر خواهد گذاشت پس با دقت عمل کنید.هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی Dynasty Warriors 9 برای کامپیوتر + کرک نهایی CODEX

دانلود بازی Sonic Forces برای PC

دانلود بازی دوتا ۲ DOTA 2 Full Unlocked برای کامپیوتر | آپدیت January 2018

دانلود بازی Life is Strange Before the Storm Episode 3 برای PC

دانلود بازی Life is Strange Before the Storm Episode 2 برای PC
دانلود بازی Life is Strange Before the Storm Episode 2 برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Life is Strange Before the Storm Episode 2 برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی Life is Strange Before the Storm Episode 2 برای کامپیوتر
Life is Strange Before the Storm Episode 2 PC-CODEX

قسمت دوم دانلود بازی Life is Strange Before the Storm Episode 2 باوجود قفل گذاری Denuvo، مانند یک بازی با DRM بسیار معمولی به سرعت توسط گروه CODEX کرک شد. بازی Life is Strange: Before the Storm پیش‌درآمدی بر داستان مکس و کلویی است که دیگر خبری از دستکاری زمان در آن نخواهد بود و داستانی انسانی‌تر را تجربه خواهیم کرد؛ داستانی از رابطه‌ی کلویی و ریچل امبر و اینکه دوستی این دو چطور در رابطه‌ی مکس و کلویی و اتفاقات خط زمانی اصلی بازی تأثیرگذار خواهند بود. با توجه به آنچه تا به حال دیدیم، باز هم قرار است با انتخاب‌های اساسی مواجه شویم و بین قلب و منطق یکی را برگزینیم. انتخاب‌ها در Before the Storm سخت‌تر هم خواهند بود چرا که دیگر خبری از قابلیت برگرداندن زمان نیست و به یاد داریم که انتخاب‌هایمان در نسخه‌ی اصلی بازی چه تأثیرات گسترده‌ای (حداقل در بازه‌ی یک اپیزود) می‌توانست داشته باشد.هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

برچسب ها

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دانلود بازی Black Mirror IV-CODEX + GOG برای کامپیوتر

دانلود بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی ELEX برای PC

دانلود بازی ELEX برای PC
دانلود بازی ELEX برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی ELEX برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی ELEX برای کامپیوتر
download game ELEX for pc
ELEX PC-RELOADED

دانلود بازی Elex محصول استودیو Piranha Bytes که ساخت مجموعه‌های Gothic و Risen را در کارنامه‌ی خود دارد، ترکیبی از مکانیزم‌های مختلف از جمله وسایل و تجهیزات تخیلی، جادوهای باستانی و فانتزی و مواردی از این دست است که در محیطی آخرالزمانی بازیکن را غرق در نقش آفرینی و تلاش برای بقا در این دنیای وحشی می‌کند. Elex یک بازی جهان‌آزاد و نقش‌آفرینی است و پیرانا بایتس در توصیف آن از کلماتی مانند «هیجان‌انگیز و سخاوتمندانه» استفاده کرده است. دانلود بازی Elex جاه‌طلبانه‌ترین پروژه تاریخ پیرانا بایتس و نوردیک گیمز تا امروز است. داستان و روایت این بازی که توضیحات کاملی در مورد آن در وب‌سایت تازه تاسیس این بازی نیز موجود است، بیان می‌کند که چگونه یک تمدن پیشرفته در سیاره‌ای به نام «Magalan» به واسطه‌ی برخورد یک شهاب آسمانی به نابودی کامل نزدیک شده و توسط عنصر جدیدی به نام «Elex» که این جسم آسمانی با خود به این سیاره آورده، تمامیت خود را در آستانه‌ی نابودی می‌یابد. این عنصر جدید که شاید بتواند در بازسازی سیاره نیز مفید واقع شود، امکان استفاده از جادو در این دنیا را ایجاد می‌کند که حتی می‌توان از آن در قدرتمندتر کردن تجهیزات پیشرفته‌ی ماشینی نیز استفاده کرد. در این راه بازیکنان باید با ترکیب جادو و تکنولوژی، سعی در بازسازی سیاره داشته باشند و بر مشکلات غلبه کنند.هم اکنون این بازی زیبا رو می توانیید از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی Unravel-STEAMPUNKS برای PC

دانلود بازی Unravel-STEAMPUNKS برای PC
دانلود بازی Unravel-STEAMPUNKS برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Unravel-STEAMPUNKS برای کامپیوتر

سرانجام اولین عنوان Origin که توسط گروه STEAMPUNKS کرک شد؛ عنوان Unravel می باشد! با این وجود می توان به کرک شدن هرچه زودتر فیفا ۱۷ امیدوارتر شد…! تا به امروز شخصیت‌های عجیب و غریب زیادی را در بازی‌های مختلف دیدیم. اما یارنی (Yarni) تفاوت‌های زیادی به شخصیت‌های دیگر دارد. شخصیتی که از چند متر کاموای پشمی قرمز رنگ تشکیل شده است. شاید یاد سک‌بوی‌های Little Big Planet بیوفتید، اما یارنی ظاهر بسیار ساده‌تری دارد. در عین سادگی، ما احساسات را در چهره‌ی او می‌بینیم که با توجه به داشتن تنها دو چشم، بسیار جالب و خوب کار شده است. با قدم برداشتن در محیط بازی، نخی که به دور یارنی پیچیده شده باز می‌شود و او لاغرتر می‌شود. اگر در مسیر اشتباهی قدم بردارید، مقدار زیادی از نخ به دور آبجکت‌های مختلف پیچیده می‌شود و هدر می‌رود. حتی ممکن است یک گره اشتباه نیز باعث هدر رفتن نخ شود. در چنین مواقعی یارنی از حرکت ایستاده و مجبور به عقب رفتن و اصلاح اشتباه‌های خود خواهید بود. ذکر این نکته‌ها کافی بود تا متوجه شویم که همه چیز به نخ پیچیده شده‌ی دور یارنی بستگی دارد. از پلتفرمر بازی گرفته تا حل پازل‌ها، همگی به کمک نخ انجام می‌شود و این موضوع Unravel را نسبت‌ به بازی‌های مشابه متمایز می‌سازد. یارنی بدون هیچ توضیحی، از کلاف یکی از کامواهای پشمی به وجود می‌آید. کلافی که از سبد یک پیرزن روی زمین می‌افتد و ماجرای یارنی آغاز می‌شود. در اولین قدم با یک آلبوم عکس مواجه می‌شوید که تمام تصاویر آن محو شده و دیده نمی‌شود . گویی تمام خاطرات پیرزن قصه محو شده‌اند و حالا یارنی سعی در مرور خاطرات گذشته و بازگرداندن آن‌ها دارد. یارنی در هر مرحله قدم در مکان‌هایی می‌گذارد که قبلا تصاویر این آلبوم در آن به ثبت رسیده‌اند. با قدم زدن و جلو رفتن در مراحل، تمام خاطرات زنده می‌شوند و در پایان هر مرحله یک نشان کوچک پیدا می‌کنید.

دانلود بازی ReCore برای PC

دانلود بازی ReCore برای PC
دانلود بازی ReCore برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی ReCore برای PC
به همراه آموزش نصب تصویری بازی

در ReCore گیمر نقش شخصیتی به نام جول را ایفا می‌کند. وی به همراه ربات‌های خود در یک دنیای آخرالزمانی است و برای نجات بشریت تلاش می‌کند. بازی ترکیبی از سبک‌هایی چون شوتر سوم‌شخص و پلتفرمر است و همچنین پازل‌های متعددی هم در آن دیده می‌شوند. محیط‌های بازی شامل آزمایشگاه‌ها و تاسیسات مختلفی می‌شود و دشمنانی که در برابرتان قرار خواهند گرفت نیز ربات‌های کوچک و بزرگ با ظاهرهایی متفاوت هستند که خلق و خویی حیوانی دارند. همچنین این بازی از خشونت بسیار کم‌تری نسبت به بازی‌های شوتر دیگر برخوردار است و در کل با یک بازی فانتزی روبرو هستیم. شاید بتوان بزرگ‌ترین مشکل بازی را عملکرد فنی ضعیف آن دانست. با اینکه بازی روی یک رایانه شخصی حتی متوسط با بهترین کیفیت اجرا می‌شود، ولی در نسخه کنسولی شاهد مشکلات فراوانی هستیم و بازی حتی در رسیدن به ۳۰ فریم بر ثانیه هم به مشکل می‌خورد. با اینکه این مساله خیلی در گیم‌پلی بازی تاثیر منفی ندارد، ولی تا حد بسیار زیادی باعث کاهش لذت بصری بازی می‌شود. گیم‌پلی بازی را می‌توان نقطه قوت ریکور دانست. با وجود مشکلات بخش داستانی، با بازی روبرو هستیم که سرشار از سکوبازی‌های مختلف و پازل‌هایی است که می‌تواند باعث سرگرم شدن شما شود. همچنین مورد اصلی که باعث این سرگرمی می‌شود، در واقع وجود ربات همراه جول است. با کمی پیشروی در بازی می‌فهمید که ربات شما در مبارزات نیز می‌تواند کمک حالتان باشد. به‌عبارتی در طول مبارزات می‌توانید از وی کمک خواسته و ربات‌های دشمن را راحت‌تر از قبل از پای درآورید. همچنین این تعامل فقط مختص به مبارزات نیست. در سکوبازی‌ها و بخش پلتفرمینگ بازی، که اصلی‌ترین بخش ریکور است نیز این تعامل صورت می‌گیرد و حتی بیش از پیش شاهد استفاده از ربات‌ها هستیم.

دانلود بازی Batman Episode 5 برای PC

دانلود بازی Batman Episode 1.2..3.4.5 برای کامپیوتر
دانلود بتمن شرکت تِل‌تیل‌ برای کامپیوتر
Batman Episode 1.2.3 PC-CODEX
دانلود کرک بازی بتمن شرکت تل تیل Batman Episode 1.2.3.4.5.

نسخه فشرده FitGirl با حجم ۵٫۴GB اضافه شد

داستان بازی بتمن یک ماجرای جدیدی خواهد بود و از کمیک‌ها، فیلم‌ها و بازی‌های قبلی به هیچ عنوان الهام گرفته نشده است. بیشتر تمرکز برروی بروس‌وین و بتمن قرار دارد اما گفته شد می‌توانید انتظار دیدن شخصیت‌هایی مانند آلفرد، ویکی ویل، جیم گوردون و رنه مونتویا را در روایت داستان داشته باشید. دشمنان اصلی بازی مشخص نشدند اما به‌نظر می‌رسد بیشتر از یک دشمن اصلی در بازی وجود خواهد داشت. سبک هنری کتاب‌های کمیک بازی از بیش از ۷۵ سال هنر افرادی همچون جیم‌لی، گِرگ‌کاپولو و نیل آدامز الهام گرفته شده است. بتمن در ۵ اپیزود توسط موتور بازی‌سازی جدیدی منتشر خواهد شد. این عنوان برای افراد ۱۷ سال به بالا مناسب است و به‌نظر می‌رسد صحنه‌های سینمایی مشابه با فیلم‌های رده‌بندی شده R در آن وجود خواهد داشت. بازی‌بازان می‌توانند انتظار داشته باشند که این عنوان نیز مانند بازی The Wolf Among Us باشد اما با گام‌های مهم‌تر روبه‌ جلو!هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت کنید.

دانلود بازی Battleborn برای PC

دانلود بازی Battleborn برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Battleborn برای PC
Battleborn PC-REVOLT Crack v.5
کرک کاملا آفلاین بازی، بدون باگ در بخش تک نفره و مالتی پلیر لوکال

گیرباکس در سری Borderlands نشان داد می‌تواند یک بازی اول شخص بسازد که هم نوآورانه باشد، هم گیم‌پلی و گرافیک جذابی داشته باشد و هم سرشار از شوخی‌ها و دیالوگ‌های بامزه باشد. بتلبورن در بهترین حالت فقط همان شوخی‌ها را به ارث برده و اثری از گیم‌پلی درگیرکننده و حتی گرافیک کارتونی در آن دیده نمی‌شود. نوآوری‌هایش هم به سرعت رنگ می‌بازد و اگر همان سه چهار ساعت اول از بازی خوشتان نیامده، انتظار چیز جدیدی را تا انتهای حالت داستانی و حتی بخش چندنفره نداشته باشید. بهترین جنبه‌ی بازی همانی است که در تبلیغات رویش مانور زیادی داده شده بود: کاراکترها. ۲۵ شخصیت با ویژگی‌هایی کاملاً متفاوت که کشف قابلیت‌های هر کدام و تجربه‌ی بازی‌ با آن‌ها لذت‌بخش‌ترین تجربه‌ای است که بتلبورن می‌تواند ارائه کند. این کاراکترها در پنج گروه تقسیم شده‌اند که البته واقعاً تفاوتی هم نمی‌کند اسم گروهشان چیست، چون اینجا مثل برخی بازی‌های نقش آفرینی با نژادهای متفاوت طرف نیستید و گروه‌ها فقط از لحاظ داستانی از یکدیگر جدا می‌شوند. وقتی از داستان صحبت می‌کنیم، منظورمان همان کلیشه‌ی شر علیه خیر است که به فضا و موجودات عجیب و غریب کشیده شده.هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت کرد.

دانلود بازی Livelock برای PC

دانلود بازی Livelock برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Livelock برای PC
Livelock PC-CODEX

بازی Livelock در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد که توسط Tuque Games طراحی و بوسیله Perfect World Entertainment عرضه شده است. داستان بازی درباره سه روبات می باشد که به زمین سفر کرده اند و قصد کمک به بشر در برابر موجودات فرازمینی را دارند. هر یک از این روبات ها دارای توانایی های منحصر به فرد خود می باشند و می توانند در زمان های دشوار کمک فراوانی به شما برای عبور از موانع بکنند. امکان ایجاد یک تیم بوسیله روبات ها را در اختیار دارید که با این امر قدرت خود را افزایش می دهید و از شانس پیروزی دشمن کم می کنید. در این بازی به سلاح های مدرنی مجهز هستید و این قابلیت را دارید تا قدرت آن ها را بیشتر کنید که این عمل توانایی های شما را در مقابل حملات دشمنان افزایش می دهد. از دیگر نکات مثبت این بازی می توان به گیم پلی جذاب و موسیقی متن هیجان انگیز اشاره کرد که محیطی مبارزه ای را برای گیمر به وجود آورده اند.هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت کنید.

دانلود بازی Batman Episode 1 برای PC

دانلود بازی Batman Episode 1 برای کامپیوتر
دانلود بتمن شرکت تِل‌تیل‌ برای کامپیوتر
Batman Episode 1 PC-CODEX
دانلود کرک بازی بتمن شرکت تل تیل Batman Episode 1

زیرنویس فارسی بازی قرار گرفت

داستان بازی بتمن یک ماجرای جدیدی خواهد بود و از کمیک‌ها، فیلم‌ها و بازی‌های قبلی به هیچ عنوان الهام گرفته نشده است. بیشتر تمرکز برروی بروس‌وین و بتمن قرار دارد اما گفته شد می‌توانید انتظار دیدن شخصیت‌هایی مانند آلفرد، ویکی ویل، جیم گوردون و رنه مونتویا را در روایت داستان داشته باشید. دشمنان اصلی بازی مشخص نشدند اما به‌نظر می‌رسد بیشتر از یک دشمن اصلی در بازی وجود خواهد داشت. سبک هنری کتاب‌های کمیک بازی از بیش از ۷۵ سال هنر افرادی همچون جیم‌لی، گِرگ‌کاپولو و نیل آدامز الهام گرفته شده است. بتمن در ۵ اپیزود توسط موتور بازی‌سازی جدیدی منتشر خواهد شد. این عنوان برای افراد ۱۷ سال به بالا مناسب است و به‌نظر می‌رسد صحنه‌های سینمایی مشابه با فیلم‌های رده‌بندی شده R در آن وجود خواهد داشت. بازی‌بازان می‌توانند انتظار داشته باشند که این عنوان نیز مانند بازی The Wolf Among Us باشد اما با گام‌های مهم‌تر روبه‌ جلو!

دانلود بازی INSIDE برای PC

دانلود بازی INSIDE برای کامپیوتر
خرید پستی INSIDE
دانلود کرک بازی inside

نسخه کرک شده آفلاین، نهایی و سالم CONSPIR4CY (CPY) اضافه شد

INSIDE عنوان بازی از سوی استودیو Playdead که سالهای پیش عنوانی با نام LIMBO منتشر ساخته بود هم اکنون منتشر شده است . بدون شک کسانی که با دنیای بازی های رایانه ای آشنا هستند می دانند بازی LIMBO یکی از شاهکار های دنیای گیم بوده و هست و هم اکنون سازنده ی آن شاهکاری دیگر منتشر ساخته است . بازی در سبک دو بعدی و در حقیقت نمایش از گوشه ساخته شده است ولی اینبار بر خلاف بازی LIMBO بازی از رنگ هایی به غیر از سیاه و سفید نیز استفاده کرده است . در بازی درون (inside) شما نقش کودکی را بازی خواهید کرد که در دنیایی تاریک و مخوف گیر کرده است و به دنبال راه فرار است . همان طور که در بازی LIMBO شاهد این بودیم که پسرکی در دنیای برزخی گیر کرده و به دنبال راه فرار است . موشن ها و طراحی محیط در بازی بدون شک بسیار فوق العاده و زیبا کار شده و همان طور که شاهد هستید این بازی توانست از سوی بسیاری از منتقدین نمره عالی را دریافت کند به طوری که امتیاز میانگین بازی INSIDE چیزی در حدود 92 از 100 از آب در آمده است هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی Fallout 4 Nuka-World برای PC

دانلود بازی Fallout 4 Nuka-World برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Fallout 4 Nuka-World
دانلود دی ال سی Fallout 4 Nuka-World برای PC
download dlc Fallout 4 Nuka-World for pc


Fallout 4 Nuka-World ششمین و آخرین بسته الحاقی (DLC) از بازی Fallout 4 می باشد. سفری در دنیای نوکا کنید، یک پارک تفریحی گسترده که در حال حاضر شهر بی قانون مهاجمان است. در همه مناطق جدید زمین های بایر باز و پارک هایی شبیه ماجرای سافاری، دره سنگی خشک و باریک، پادشاهی بچگانه و منطقه کهکشانی کاوش کنید. باندهای مهلک مهاجمان را رهبری کنید و از آن ها برای تسخیر شهرک سازی استفاده کنید و به مقاصد خود برسید. Nuka-World جستجوهای جدید، متهمان، سلاح ها، موجودات و… را با هم ترکیب می کند. از سواری لذت ببرید!

 

دانلود بازی ABZU برای PC

دانلود بازی ABZU برای کامپیوتر
خرید پستی ABZU برای PC

دانلود کرک بازی ABZU برای PC

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱GB اضافه شد|

 

بازی ABZU توسط استودیو thatgamecompany ساخته و منتشر شده است. بازی جدید این شرکت ABZU نام دارد و یک بازی کاملا متفاوت با جورنی و Flower است و ایده های جدیدی را دنبال می کند. شنا کردن در زیر آب شاید نقطه مخالف سفری طولانی در صحرای سوزان باشد و از نام استودیو و لوگوی آن هم پیدا است که ABZU می خواهد چه اهدافی را دنبال کند.

 

دانلود بازی Marvel: Ultimate Alliance 2 برای PC

دانلود بازی Marvel: Ultimate Alliance 2 برای کامپیوتر
اطلاعات بازی Marvel Ultimate Alliance 2
دانلود کرک بازی Marvel: Ultimate Alliance 2
Marvel: Ultimate Alliance 2 – CODEX / 5.1GB
 دانلود مستقیم بازی Marvel: Ultimate Alliance 2 برای کامیپوتر

Marvel: Ultimate Alliance 2 یک بازی اکشن نقش آفرینی ویدیویی، ادامه ای بر Marvel: Ultimate Alliance می باشد. این بازی در ۱۵ سپتامبر ۲۰۰۹ منتشر شد. بازی به طور مشترک توسط Vicarious Visions (پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰)، n-Space (نینتندو دی اس، پلی استیشن ۲ و نینتندو Wii) و Savage Entertainment (پلی استیشن پرتابل) توسعه داده شده و بوسیله Activision منتشر شده است. بازی شخصیت های جهان کمیک مارول را با هم ترکیب کرده است و المنت های هلال داستان Secret War و Civil War را دنبال می کند. بعدا در ۲۶ جولای ۲۰۱۶ برای پلی استیشن ۴ و ویندوز مایکروسافت (PC / کامپیوتر) منتشر شد. Marvel: Ultimate Alliance 2 تعداد بسیار زیادی از گیم پلی خود را از نسخه های قبلی اش اقتباس کرده است. بازی به بازیکن اجازه می دهد تا یک تیم از چهار کاراکتر داده شده از استخر بزرگی از قهرمانان و تبهکاران انتخاب کند؛ اعضای تیم قابل تعویض هستند و ممکن است در طول گیم پلی عوض شوند. مکانیک های گیم پلی عمومی آن شبیه سری های X-Men Legends می باشد.هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی Song of the Deep برای PC

دانلود بازی Song of the Deep برای کامپیوتر
download Song of the Deep for pc
خریدپستی و سی دی کی Song of the Deep
دانلود کرک بازیSong of the Deep

|آپدیت Song of the Deep Update v1.02-CODEX اضافه شد|

Song of the Deep یک بازی ماجرایی است که در سال 2016 توسط شرکت Insomniac Games تولید شده و در نهایت شرکت GameTrust Games وظیفه انتشار آن را به عهده گرفته است. داستان بازی درباره یک دختر است که در یک ماموریت برای پیدا کردن پدر گم شده خود است و در این راه نیاز به مهارت های مختلفی در شرایط بسیار دشوار دارد. شما در این امر باید به او کمک کنید و در زیر اقیانوس ها مهارت های مورد نیاز برای پیدا کردن مدارک و در نهایت پدرش را مهیا کنید. این بازی با محیطی رنگارنگ طراحی شده است که البته کار شما را در طول بازی بسیار دشوار می کند و شما را وادار می کند تا دقت خود را بیش از پیش به استفاده بگیرید. هم اکنون می توانید بازی کم حجم ماجرایی Song of the Deep که یک روز قبل از انتشار رسمی اش به دست کاربران افتاده را با کرک معتبر CODEX از ماه مووی دریافت کنید.

دانلود بازی OverWatch برای PC

دانلود بازی OverWatch برای کامپیوتر + بک آپ
بک آپ Battel.net به همراه راهنمای نصب
download OverWatch
خرید پستی OverWatch
آپدیت شده در ماه تیر | 29 June

یکی از عناوین بزرگ شرکت پر سرو صدای Blizzard که چند وقتی بود که آن را معرفی کرده است . OverWatch در حقیقت یک بازی اکشن شوتر اول شخص آنلاین است که بازیکنان با همکاری و با انتخاب قهرمان و Hero های مخصوص میتوانند بازی را در نقشه های مختلف انجام دهند . بازی به این ترتیب است که دو تیم متشکل از 6 نفر بر علیه هم نبرد خواهند کرد. هر کدام از قهرمان ها و هیرو ها قدرت ها و اسپل های مخصوص به خود را دارند . برخی از Hero ها سرعت بالا اما Health کم دارند ، برخی دیگر قدرت زیاد و توانایی استقامت بالایی را شامل میشوند . این وظیفه شما و تیم شماست که با انتخاب صحیح بتوانید با بهترین همکاری تیم مقابل را شکست دهید . در حقیقت ایده اصلی بازی بر میگردد به همان بازی هایی نظیر Dota و یا Smite اما با این تفاوت که این بار ریزه کاری های شرکت بلیزارد و سبک و سیاق مخصوص خود را دارد .OverWatch گرافیک کارتونی مانند با رنگ های متنوع در گیم پلی را در خود گنجانده تا بازیکنان در هنگام بازی به هیچ وجه از بازی خسته نشوند . بدون شک یکی از بهترین بازی های 2016 در سبک آنلاین OverWatch خواهد بود و هم اکنون نیز توانسته امتیازات فوق العاده بالایی را از سوی منتقدین بدست آورد .هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی Fallout Shelter برای PC

دانلود بازی Fallout Shelter برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Fallout Shelter
download Fallout Shelter for pc


بازی Fallout Shelter در سبک RPG می باشد که توسط استدیوی Bethesda Game Studios ساخته شده و در سال 2016 توسط Bethesda Softworks برای پلتفرم رایانه های شخصی منتشر شده است. بازی موبایل Fallout Shelter که E3 سال گذشته رونمایی و عرضه شد، آن چنان محبوب شد که لقب محبوب‌ترین بازی مجموعه Fallout را یدک می‌کشد. همانطور که انتظار می‌رفت، این بازی هم‌اکنون برای پلتفرم رایانه های شخصی در دسترس است. در بازی فالوت شلتر شما باید تمامی اتاقک ها را گسترش داده و به جذب نیرو بپردازید و تمامی آنها را در جای مشخص قرار داده و از بهترین طاق ها برای امنیت شهروندانتان استفاده نمایید و آینده ای روشن در زیر زمین فراهم کنید. سبک این بازی بصورت زندگی مجازی می باشد و میتواند شما را ساعت ها مشغول خود کند. هم اکنون این بازی پرطرفدار را می توانید نسخه رایانه های شخصی را از سرور های ماه مووی دریافت کنید.

دانلود بازی Riders of Icarus برای PC + بک آپ استیم

 دانلود بازی Riders of Icarus برای کامپیوتر + بک آپ Steam
دانلود نسخه OpenBeta در استیم
آپدیت شده در 17 تیر ، 7 July

Riders of Icarus عنوان بازی MMORPG است که توسط استودیو WeMade ساخته و Nexon America آن را منتشر ساخته است . یک بازی کاملا آنلاین و RPG با سبک و سیاق اساطیری که شما میتوانید علاوه بر مبارزه سوار بر دیو ها و اژدها ها شوید . شما در بازی علاوه بر اینکه میتوانید شخصیت قهرمان خود را پرورش دهید میتوانید به پرورش اژدهای مورد علاقه خود بپردازید و با آن ها در آسمان و زمین مبارزه کنید . بازی در سبک Open World است و شما میتوانید به کشف نقاط مختلف سرزمین های بازی بپردازید . شما در ابتدای بازی همانند بازی های مشابه در این سبک میتوانید کلاس قهرمان مورد نظر خود را انتخاب کنید و از بین کلاس های Assassin ، Wizard و …. انتخاب کنید و سپس به آپگرید و ارتقای قهرمان خود بپردازید . یکی از خصوصیات مثبت بازی وجود دیو ها و موجودات پرنده و Dragon های متنوع و مختلفی است که شما قادر خواهید بود آن ها به خدمت خود در آورید .هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی Lost Sea برای PC

دانلود بازی Lost Sea برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Lost Sea
دانلود نسخه کامل GOG

Lost Sea عنوان بازی اکشن و Indie که توسط Eastasiasoft Limited تولید و هم اکنون منتشر شده است . این بازی سبک و سیاقی متفاوت با آنچه تا کنون در دنیای بازی های رایانه ای تجربه کرده اید دارد . گرافیک بازی کاملا فانتزی و کارتونی و سرشار از رنگ های شاد و متنوع است که دریای گمشده را به یک بازی جذاب تبدیل کرده است .داستان بازی از این قرار است که بعد از طوفانی عجیب شما خود را در میان شن های ساحل جزیره ای عجیب میباید . در حقیقت بازی Lost Sea قصد دارد دنیای را در مثلث برمودا به تصویر بکشد .شما میلیون ها جزیره ای که به صورت آنی در بازی ساخته میشود را مشاهده خواهید کرد و در هر کدام از آن ها حکایت مربوط به خود و تله ها و معمای خود را دارد .شما میتوانید کاراکترهای بازی هرچه که بیشتر پیشرفت میکنید آپگرید کنید و حرکات و اکشن های جدید به آن اضافه کنید . همچنین شما برای زنده ماندن و پیشرفت باید ابزار و وسایل مورد نیاز خود را در جزیره ها پیدا نمایید .همچنین اگر نسخه اصلی بازی را خریده باشید میتوانید از بخش های آنلاین و مولتی پلیر و Co-op نیز لذت فراوان ببرید .هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی ARK survival evolved + بک آپ استیم

دانلود بازی ARK survival evolved برای کامپیوتر
دانلود بازی آنلاین ARK survival evolved برای PC+ بک آپ Steam
آپدیت شده در 10 تیر | March 30
به همراه راهنمای نصب در استیم

اگر علاقمند به دنیای بازی ها باشید حتما با سبک بقا و Survival آشنایی دارید . در این سبک از بازی هدف اصلی زنده مانده است و شخصیت اصلی بازی باید برای نجات جان خود شروع به جمع آوری همه چیز بکند تا بتواند زنده بماند . چندی پیش بود که بازی ARK نیز در استیم منتشر شد . این بازی علاوه بر اینکه در سبک بقا است ، تنوع و سبک خاص دیگری را نیز وارد دنیای بازی های رایانه ای کرد . اینبار زنده ماندن در میان دایناسور ها و انسان های اولیه . در بازی ARK survival evolved شما ابتدا در نقش یک انسان اولیه وارد بازی میشوید و بدون اینکه حتی لباسی داشته باشید باید شروع به جمع آوری مواد اولیه کنید . باید خودتان را آپگرید کنید و با مهارت هایی که کسب میکنید میتوانید کارهای جدید انجام دهید . یکی از قابلیت های جذاب بازی استفاده از موجودات و دایناسور ها است . به عنوان مثال میتوانید یک دایناسور پرنده را رام کنید و سوار بر آن بر فراز آسمان پرواز کنید . در حال حاضر بازی در شبکه استیم به صورت Early Access عرضه شده است و در طی چند ماه توانسته بیش از یک ملییون نسخه فروش داشته باشد هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی LEGO STAR WARS The Force Awakens برای PC

دانلود بازی LEGO STAR WARS The Force Awakens برای کامپیوتر
دانلود بازی LEGO STAR WARS The Force Awakens با لینک مستقیم
دانلود کرک بازی LEGO STAR WARS The Force Awakens
خرید پستی بازی LEGO STAR WARS The Force Awakens
LEGO STAR WARS The Force Awakens PC-CODEX


سرانجام یکی از عناوین پر انتظار امسال یعنی LEGO Star Wars: The Force Awakens برای پلتفرم PC عرضه شد! شاید تا به حال یکی دو تا از بازی‌های لگو را بازی کرده و با سبک آن‌ها آشنا باشید. اما بازی اکشن-ماجراجویی Lego Star Wars: The Force Awakens ویژگی‌های جدیدی را در خود دارد.  از جمله ویژگی‌های این بازی توانایی سنگرگیری است که شاید بتوان گفت به این شکل در بازی‌های لگوی پیشین ندیده بودیم. علاوه بر این، مبارزات شلوغ فضایی هم در گیم‌پلی گنجانده شده است تا علاوه بر جذاب‌تر کردن بازی، به اسم آن هم معنای بیشتری ببخشد.  شما در این بازی نقش شخصیت پُو دَمِرون را بر عهده خواهید داشت. همچنین، پس از فرار پو و فین از استار دیسترویر، بخشی هم در فضا  وجود دارد که در آن شما کنترل یک جنگنده‌ی تی‌آی‌ای را به دست می‌گیرید. در این قسمت جنگده‌های تی‌آی‌ای و توپخانه‌های دیگری هم هستند که می‌توانید با آنها مبارزه کنید. تا کنون پنج نسخه از بازی Lego Star Wars از سال ۲۰۰۵ منتشر شده است که The Force Awakens جدیدترین نسخه محسوب می‌شود.هم اکنون می توان این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine

دانلود کرک بازی The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine
دانلود دی ال سی The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine
دانلود dlc The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine
download dlc The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine

نسخه کم حجم و فشرده افزوده شد.

دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine دی ال سی دوم بازی The Witcher 3 که تحت عنوان Wild Hunt Blood and Wine برای PC توسط کمپانی CD PROJEKT RED ساخته و منتشر گردیده است.این بسته یک قلمرو کاملا جدید به بازی اضافه شده است و شخصیت ها و هیولاهای جدید وجود دارد که باید از ان عبور کنید.Blood and Wine یک داستان سی ساعته است که در ان ماجراهایی پر از تاریکی و مرگ, پیچ خوردگی های غیر منتظره, عشق و فریب با زیبایی تمام و کمال در ان گنجانده شده است.هم اکنون می توانید این دی ال سی زیبا رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی N.E.R.O Nothing Ever Remains Obscure برای PC

دانلود بازی N.E.R.O Nothing Ever Remains Obscure برای PC
N.E.R.O Nothing Ever Remains Obscure-RELOADED

بازی N.E.R.O Nothing Ever Remains Obscure در سبک ماجراجویی میباشد که توسط Storm in a Teacup ساخته و توسط SOEDESCO Publishing در 22 آوریل 2016 برای پلتفرم های PC منشتر شده است. این بازی کاوشی در دنیایی عجیب و سرشار از احساسات می باشد که شاید تاکنون نظیر آن را در بازی دیگری ندیده باشیم. شما می بایست دنیا را از دید بچه ی کوچکی دنبال کنید که افرادی با لباس های سیاه و عجیب آن را کمک می کنند. گیم پلی بازی بسیار ساده و البته غنی می باشد که پازل های جالبی را در طی آن تجربه خواهید کرد. شما تنها با درک داستان بازی می توانید معماهای بازی را حل کنید. موسیقی متن بازی نیز بسیار فریبنده و زیبا طراحی شده است و یکی از نقاط قوت بازی به حساب می آید.هم اکنون می توانید این بازی زیبا رو از ماه مووی دریافت نمایید

دانلود بازی The Detail Episode 3 Devil in The Detail برای PC

The Detail Episode 3 Devil in The Detail PC-PLAZA
دانلود بازی The Detail Episode 3 Devil in The Detail برای PC
دانلود بازی The Detail Episode 3 Devil in The Detail برای کامپیوتر

بازی The Detail در سبک ماجرایی می باشد که توسط استودیو Rival Games Ltd ساخته شده است. این بازی با سبک و سیاق جنایی در یکی از سهرهای مدرن آمریکا اتفاق می افتد . شما در بازی کنترل یک کارگاه جدی را در اختیار دارید که هدفش دستگیری دزدان و خلافکاران می باشد و در این راه از خانواده خود در مقابل هر تهدیدی دفاع می کند . بازیکنان به ناچار باید تصمیمات سختی در طول بازی اتخاذ کنند و ممکن است عواقب آن در پایان خوشایند نیایید . گیم پلی بازی The Detail با استفاده از داستان کمیک محور و صداگذاری فوق العاده به یک عنوان جذاب تبدیل شده است . بازی دارای المان هایی می باشد که از بازی The Walking Dead الهام گرفته شده است و از طرفی بسیار شبیه سریال The wire ساخت شبکه HBO می باشد . گرافیک بازی بسیار مثال زدنی و فانتزی می باشد . از ویژگی های بازی می توان به وجود کارکترهای بسیار زیاد که قابلیت کنترل کردن دارند , تاثیر انتخاب ها در ادامه روند بازی , تم های ویژه برای افراد ویژه , محیط مثال زدنی و گیم پلی کلیکی آن نام برد.هم اکنون می توانید این بازی رو از   ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی Ori and the Blind Forest Definitive Edition برای PC

دانلود بازی اکشن Ori and the Blind Forest Definitive Edition برای کامپیوتر
Ori and the Blind Forest Definitive Edition-CODEX
2016 | PC |  4.69 GB | Action | ISO | CODEX

Ori and the Blind Forest یک بازی اکشن است که در سال 2015 توسط شرکت Moon Studios GmbH تولید و در نهایت توسط شرکت نام آشنای Microsoft Studios به انتشار رسید و موفق شد تا نظر بسیاری را به خود جلب کند و به یکی از بازی های زیبای سال تبدیل شود. با گذشت یک سال از انتشار این بازی، سازندگان آن تصمیم گرفتند تا نسخه ای جدید و کاملتر از این بازی را با عنوان Ori and the Blind Forest Definitive Edition تولید و منتشر کنند. داستان این بازی مربوط به جنگلی با نام Nibel می شود که در اثر طوفان و سایر رخ داد های تلخ به سوی نابودی می رود و شما که به عنوان شخصیت Ori ایفای نقش می کنید باید این جنگل که خانه شما نیز است را نجات دهید. شخصیت شما یک نوجوان بی سرپرست است که سرنوشت او را به سمت مقابله با تاریکی و تبدیل شدن به یک قهرمان فرا می خواند.

دانلود بازی Wailing Heights برای PC

دانلود بازی ماجراجویی و موزیکال Wailing Heights برای کامپیوتر
Wailing Heights-PLAZA

Wailing Heights یک بازی ماجراجویی موزیکال است که توسط شرکت Outsider Games تولید و منتشر شده است. داستان بازی در شهری با نام Wailing Heights رخ می دهد که شهری برای زامبی ها، گرگینه ها، خون آشام ها، روح ها و سایر موجودان اینچنینی است که همگی دارای خانه ای هستند و شهروندی عادی در این شهر محسوب می شود. داستان بازی نیز مربوط به فرانکشتاین معروف می شود که در یک قفس زندانی شده و آن هم به جرم زنده بودن!. اما یکی از هم سلولی های او به او می آموزد تا چطور به بدنی دیگر منتقل شود و به راحتی تبدیل به زامبی، خون آشام، گرگینه و … شود.هم اکنون می توانید این بازی زیبا رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی FINAL FANTASY IX برای PC

دانلود بازی اکشن و فانتزی FINAL FANTASY IX برای کامپیوتر
FINAL FANTASY IX – CODEX
2016 | PC |  4.14 GB | RPG | ISO | CODEX
نسخه کم حجم CorePack با حجم 3.37 گیگابایت اضافه شد
FINAL FANTASY IX Update v20160426-CODEX اضافه شد

 یک بازی بازسازی شده از سری بازی های خاطره انگیز فاینال فانتزی در سبک RPG , فانتزی است که توسط کمپانی Square طراحی , ساخته و برای سیستم های کامپیوتری در تاریخ 13 آوریل 2016 منتشر شده است.اولین نسخه این بازی در سال ۲۰۰۰ عرضه شد و اکنون نسخه بازسازی شده آن آماده دانلود می باشد. شاهزاده گارنت توسط گروهی به فرماندهی تانتالوس ربوده شده است. اشتاینر و گارد شخصی او خود را برای نجات شاهزاده آماده کرده اند، آن ها نمی دانند سفری مملو از خطر در مقابل شان قرار دارد و برای موفقیت در آن باید تمام تلاش خود را انجام دهند. این بازی شامل آیتم و امکانات بیشتری نسب به نسخه اولیه خود می باشد. همچنین در مراحل و گرافیک آن تغییرات گسترده ای ایجاد شده است که می تواند شما را ساعت ها به خود مشغول کند.امیدواریم از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.هم اکنون می توانید بازی جذاب و فانتزی FINAL FANTASY IX را برای کامپیوتر PC در ادامه ازماه مووی به صورت  لینک مستقیم دریافت کنید.

دانلود بازی Otems Defiance برای PC

دانلود بازی Otems Defiance برای PC

بازی Otems Defiance در سبک اکشن میباشد که توسط HyperBerry Games ساخته و توسط همین استدیوی در 25 آوریل 2016 برای پلفترم های PC عرضه شده است. شما به عنوان Otem، یک کودک خردسال که یک قربانی خدایان قبیله است، شناخته شده و به عنوان Ringods انتخاب شده اید را باید بازی کنید. از آنجا که در مرکز عرصه حلقه شکل تحقق، شما باید طفره رفتن از حملات مختلف خود، اجتناب از موانع، تله، جمع آوری قدرت یو پی اس و ساقه orbs انرژی به منظور آنها را شکست و زنده ماندن توسط قبیله Shaman.هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی Kings Quest برای PC

دانلود بازی ماجراجویی Kings Quest برای کامپیوتر همراه با کرک
Kings Quest Chapter 3-CODEX
2015-2016 | ISO | 13.1 GB | Adventure | CODEX | PC
قسمت سوم اضافه شد

Kings Quest یک بازی ماجراجویی است که در سال 2015 توسط شرکت The Odd Gentlemen تولید و سپس توسط Sierra منتشر شده است. بازی Kings Quest همچون بسیاری از بازی های امروزی در چند قسمت منتشر می شود که هر قسمت شامل یک بخش از بازی می باشد و بخشی از داستان را بازگو خواهد کرد. بازی Kings Quest در مجموع 5 بخش دارد که هر کدام شامل داستانی از شخصیت اصلی بازی که گراهام نام دارد می شود. بدون هیچ شکلی داستان بازی Kings Quest را می توان بهترین بخش آن دانست چرا که شما را همچون یک سریال تلوزیونی به دنبال خود می کشد. بخش جذاب دیگر آن ماجراجویی هایی است که در بازی انتظار شما را می کشند.هم اکنون این بازی رو می توانید از ماه مووی دریافت نمایید