ماه مووی|دانلود فیلم و سریال،بازی،نرم افزار

دانلود بازی RAGE 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی RAGE 2 برای کامپیوتر
دانلود بازی RAGE 2 برای PC
دانلود کرک بازی RAGE 2 برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی RAGE 2 برای کامپیوتر

نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱۲٫۰۳GB اضافه شد

بازی کامپیوتر RAGE 2 در سبک اکشن محصولی از Bethesda Softworks می باشد که توسط id Software و Avalanche Studios توسعه داده شده است و دارای شوتر اول شخص و جهانی باز است.این بازی در دنیایی اخر الزمانی اتفاق میافتد و شما میتوانید ازادانه در این جهان به ماجراجویی بپردازید و به دشت های سوزان یا جنگل ها مرطوب استوایی بروید و به هرجایی و هر چیزی شلیک کنید.داستان RAGE 2 از جایی اغاز میشود که با برخورد سیارکی به زمین 80 درصد جمعیت زمین نابود شده است و حیات بشر رو به انقراض است. در این هرج ومرج گروهی خونخوار و آشوب گر به نام Authority به دنبال در دست گرفتن قدرت وحکومت بر زمین اند.در بازی RAGE 2 شما کنترل رنجری به نام Walker را در دست دارید و چون این رنجر، اخرین رنجر باقی مانده بر روی زمین است برای قدرت عده ای یک تهدید محسوب میشود پس انها به دنبال شما می ایند و شما را میدزدند و رهایتان میکنند تا بمیرید. باید برای زنده ماندن و بدست اوردن عدالت و آزادی مبارزه کنید.بازی RAGE 2 دارای ابعاد متنوعی است از مبارزات ربات ها تا دنیایی عجیب و جنون امیز که بازیکن را ساعت ها مشغول خود میسازد. شما همچنین باید با گروه های زورگو و قدرت طلب مبارزه کنید تا بتوانید جهانی ازاد را تجربه کنید.همچنین چالش هایی برای سنجش قدرت تیراندازی بازیکنان وجود دارد که میتواند مهارت های شما را ارتقا دهد.

دانلود بازی A Plague Tale Innocence برای کامپیوتر

دانلود بازی A Plague Tale Innocence برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی A Plague Tale Innocence برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی A Plague Tale Innocence برای کامپیوتر

نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱۰٫۶GB اضافه شد

بازی A Plague Tale Innocence در سبک اکشن ماجراجویانه محصولی از Focus Home Interactive می باشد و توسط استودیو Asobo Studio توسعه داده شده است همچنین این بازی دارای گیم پلی سورویوال و هیجانی است. داستان بازی درباره خواهر و برادری به نام های Amicia و Hugo است که در دورانی زندگی میکنند که طاعون کل کشور فرانسه را دربرگرفته است. در سال 1349 طاعون روستای انها را به کلی نابود کرده و انها از دست ماموران فرار کرده و در ادامه راه با افراد دیگری که از طاعون میگریزند برخود میکنند.این خواهر و برادر باید در ادامه راه به یکدیگر کمک کنند تا بتوانند زنده بمانند و حقیقت را بیابند. شما میتوانید برای دور کردن موشها و گسترش بیشتر طاعون چراغ و آتش روشن کنید. این خواهر و برادر باید برای زنده ماندن هرکاری انجام دهند… دوران بیگناهی انها به پایان رسیده است. در بین راه با چالش هایی زیادی روبه رو میشوید که باید با تجربه هایی که در سفرتان به دست اوردید با انها رفتار کنید.همچنین وسایل و ابزار هایی در جنگل و پناهگاه ها وجود دارد که میتوانید انها را جمع آوری کنید و از انها سلاح و تجهیزاتی برای شکار بسازید.

  • ADMIN
  • شنبه 28 اردیبهشت 1398
  • , ,
  • 86 بازدید
  • 0 نظر

دانلود بازی Sniper Elite V2 Remastered برای کامپیوتر

دانلود بازی Sniper Elite V2 Remastered برای کامپیوتر
دانلود بازی Sniper Elite V2 Remastered برای PC
دانلود کرک بازی Sniper Elite V2 Remastered برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی Sniper Elite V2 Remastered برای کامپیوتر

نسخه فشرده FitGirl با حجم ۵٫۷GB اضافه شد

نسخه ریسمترشده ی بازی Sniper Elite V2 با اقبال بالای گیمرها در تاریخ ۱۳م می ۲۰۱۹ در شبکه استیم منتشر شد. خبر خوش اینکه اگر شما از خریداران نسخه اصلی و قدیمی بازی هستید، تنها کافیست ۹٫۹۹دلار برای تجربه ی نسخه ریمستر پرداخت کنید و نیازی به هزینه ی ۳۴٫۹۹دلاری نیست! در هر صورت، این نسخه ی ریمستر توانسته نمرات چشمگیری را از آن خود کند. بازی مذکور روی پلتفرم‌های منتخب با رزولوشن ۴K و با نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه (در صورت انتخاب این حالت توسط بازیکن) اجرا می‌شود و از فناوری HDR نیز پشتیبانی می‌کند. از بین دیگر تغییرات بازی Sniper Elite V2 Remastered می‌توان به جزئیات بیشتر محیط‌ها، نور‌پردازی بهتر و ارتقای کیفیت مدل‌های شخصیت‌ها اشاره کرد.علاوه بر جلوه‌های بصری بهبود‌یافته که در ویدیو بالا آن‌ها را مشاهده کردید، بازی Sniper Elite V2 Remastered دارای تمامی بسته‌های الحاقی عرضه شده برای بازی Sniper Elite V2، هفت شخصیت قابل بازی متعلق به بازی Zombie Army Trilogy، حالت چند‌نفره با پشتیبانی از حداکثر ۱۶ بازیکن (حداکثر هشت نفر در نسخه نینتندو سوییچ) و Photo Mode است. بازی Sniper Elite V2 نخستین بار در سال ۲۰۱۲ عرضه شد. داستان بازی در اواخر جنگ جهانی دوم و در رابطه با سربازی روایت می‌شود که قصد دارد تمام داشنمندانی که در پروژه‌ی موشکی V-2 طی جنگ جهانی دوم نقش داشته اند را از میان بردارد. در این بازی اکشن سوم شخص به جای نبرد مستقیم با دشمن، باید از طریق سلاح دوربین دار و یا به وسیله‌ی مخفی کاری دشمنان خود را از میان بردارید. لازم به اشاره است بازی‌بازان در زمینه‌ی مخفی‌کاری گزینه‌های زیادی را پیش روی خواهند داشت.

دانلود بازی Fade to Silence برای کامپیوتر

دانلود بازی Fade to Silence برای PC
دانلود نسخه فشرده بازی Fade to Silence برای کامپیوتر
دانلود کرک سالم بازی Fade to Silence برای کامپیوتر
نسخه RELOADED قرار گرفت.

بازی Spintires: Mudrunner در واقع نسخه ای آلتیمیت از بازی Spintires می باشد که در تاریخ ۳۱اکتبر منتشر شده است. همان طور که اطلاع دارید، این بازی در سبک آفرود، ماشین سواری و شبیه سازی می باشد که از محیط جهان باز بهره مند می باشد. بازی Spintires: MudRunner برای بازیکن یک نقشه‌ی بزرگ سندباکس‌گونه را به ارمغان می‌آورد. در این نسخه، مجموعا شاهد شش نوع محیط هستیم. حالت چالشی به همراه ۹ نقشه اختصاصی و سیزده خودروی جدید است که به‌تازگی به این نسخه اضافه شده‌اند.
در بخش بصری نیز تغییراتی را شاهد هستیم. حال بازی از شرایط به‌شدت بهتری بهره برده و شاهد چرخه پویای شب و روز به همراه یک موتور فیزیک پیشرفته که به محیط واکنشی واقعی می‌دهد. در حال حاضر، ۱۹ وسیله‌ی نقلیه در بازی Spintires: MudRunner وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی‌ها خاص و تجهیزات قابل اتصال است. تمامی نسخه‌های یاد شده دارای بخش چندنفره به‌صورت همکاری مشارکتی (کو-آپ) هستند و هم‌چنین نسخه رایانه‌های شخصی از ماد هم پشتیبانی می‌کند. درست مانند نسخه‌ی اصلی که میلیون‌ها واحد فروش داشت، MudRunner نیز بازیکنان پشت فرمان وسیله‌ی‌نقلیه‌ای مخصوص تمامی سطوح می‌گذارد و آن‌ها را به پا گذاشتن به طبیعت سیبری دعوت می‌کند. هم چنین شما می توانید مادهای متعددی را برای بازی به صورت رایگان دریافت کنید تا تجربه ی یک بازی همیشه در حال تکامل را حس کنید.برای دانلود بازی به ادامه مطلب بیاید و این بازی زیبا رو از ماه مووی دریافت کنید.

دانلود بازی World War Z برای PC

دانلود نسخه فشرده بازی World War Z برای PC
دانلود بازی World War Z برای کامپیوتر
نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱۵٫۳GB اضافه شد 

نسخه فشرده CorePack با حجم ۱۵٫۸GB اضافه شد

بازی World War Z عنوانی در سبک ترسناک و شوتر اول شخص می‌باشد که توسط استودیوی بازی سازی Saber Interactive توسعه یافته و توسط کمپانی Focus Home Interactive نیز به انتشار رسیده است. بازی در تاریخ ۱۶ ژانویه سال ۲۰۱۹ (مصادف با ۲۷ فروردین ۱۳۹۸) منتشر شده و پلتفرم‌ مبدا بازی Windows, PlayStation 4, Xbox One می‌باشد. هم اکنون می‌توانید نسخه کامل و کرک شده بازی World War Z برای PC به صورت رایگان را در ادامه مطلب دانلود کنید.

  • ADMIN
  • جمعه 09 فروردین 1398
  • , ,
  • 302 بازدید
  • 0 نظر

دانلود بازی Assassins Creed III Remastered برای کامپیوتر

دانلود بازی Assassins Creed III Remastered برای کامپیوتر
دانلود بازی Assassins Creed III Remastered برای pc
دانلود کرک بازی Assassins Creed III Remastered برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی Assassins Creed III Remastered برای کامپیوتر
نسخه فشرده CorePack با حجم حداقل ۱۴٫۰۰۷GB اضافه شد

کرک سالم توسط CODEX اضافه شد

نسخه کرک شده بازی Assassins Creed III Remastered زودتر از موعد انتشار خود، در دسترس کاربران کرکی قرار گرفت. این نسخه به صورت نهایی و کاملا سالم می باشد و هیچ کم و کاستی ندارد. البته می توان منتظر ماند تا نسخه ی Scene که احتمالا گروه CODEX آن را منتشر می کند، بود. اما نسخه ای که هم اکنون توسط وبسایت ماه مووی آماده شده هیچ مشکلی ندارد و امولاتور CODEX نیز بر روی آن اعمال شده است. با وبسایت ماه مووی همراه باشید…!
بازی اسسینز کرید ۳ برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ عرضه شده بود و دنباله‌ای مستقیم برای نسخه Revelations به‌حساب می‌آید. یکی از مواردی که به‌وضوح قابل درک است، بهتر شدن نورپردازی‌ها و جزئیات محیطی نسبت به نسخه‌ی اصلی است. همچنین بازی Assassins Creed III Remastered روی پلی استیشن ۴ پرو، ایکس باکس وان ایکس و کامپیوتر از رزولوشن ۴K و ویژگی HDR پشتیبانی می‌کند.

دانلود بازی The Walking Dead The Final Season Episode 4 برای کامپیوتر

دانلود بازی The Walking Dead The Final Season Episode 4 برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی The Walking Dead The Final Season Episode 4 برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی The Walking Dead The Final Season Episode 4 برای کامپیوتر
The Walking Dead The Final Season Episode 4 PC-CODEX
قسمت چهارم بازی اضافه شد

دانلود بازی The Walking Dead The Final که آخرین فصل از سری بازی واکینگ دد توسط تل تیل می باشد، با عنوان سرفصل Done Running منتشر شد. این فصل، پایان داستانی که استودیو تل تیل از سال ۲۰۱۲ برای‌مان روایت می‌کرد خواهد بود. فصل جدیدی که به لطف آن قرار است کاراکترها، جلوه‌های گرافیکی و مکانیک‌هایی جدید به بازی اضافه شود. مثل فصل‌های قبلی، اپیزودهای این فصل هم قرار است به صورت دوره‌ای منتشر شوند و البته، علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۲۰ دلار تمامی قسمت‌های فصل جدید را بخرند و به محض انتشار، دانلودشان کنند. در فصل پایانی بازی The Walking Dead باری دیگر شاهد کلمنتاین و کاراکتر ای.جی که از فصل دوم به این مجموعه راه یافت، خواهیم بود که باری دیگر با حوادث مرگبار دست و پنجه نرم می‌کنند.جهت اشنایی بیشتر و همچنین دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  • ADMIN
  • یکشنبه 04 فروردین 1398
  • , ,
  • 231 بازدید
  • 0 نظر

دانلود نسخه فشرده FitGirl بازی Sekiro: Shadows Die Twice برای PC

دانلود نسخه فشرده FitGirl بازی Sekiro: Shadows Die Twice برای PC

Sekiro Shadows Die Twice PC-CODEX
نسخه فشرده FitGirl با حجم حداقل ۷٫۴GB اضافه شد

Sekiro: Shadows Die Twice دارای یک داستان خطی است. داستان بازی روایت‌گر یک انتقام در سالیان دور و بازه زمانی سن‌گوکو ژاپن است. بازیکنان هدایت قهرمانی را به‌دست می‌گیرند که محافظ یک ارباب جوان است و در یک مبارزه، کاراکتر اصلی دست خود را از دست می‌دهد و اربابش هم به‌گروگان گرفته می‌شود.
قهرمان بازی Sekiro Shadows Die Twice جز یأس و ناامیدی چیز دیگری در چهره‌اش مشاهده نمی‌شود و رها شده است تا بمیرد، اما پس از به‌هوش آمدنش، متوجه یک بازوی مصنوعی می‌شود که جای دست قطع شده‌اش را گرفته است. حال هدفی بزرگ‌تر در ذهن این شخصیت شکل گرفته است و آن هم چیزی نیست جز نجات اربابش و کشتن تمامی اشخاصی که مسبب این اتفاق بوده‌اند. کاراکتر بازی که او را به‌نام گرگ سفید یا گرگ یک دست می‌شناسند، برای رسیدن به‌هدفش باید قوی و قوی‌تر شود. ازاین‌رو استاد دیرینه‌اش که The Owl نام دارد، او را تمرین می‌دهد تا به یک شینوبی همه‌فن‌حریف تبدیل شود. البته قوی شدن و رسیدن به‌سطح درجه یک شینوبی، موردی است که برعهده بازیکنان قرار داده شده است.

دانلود بازی Resident Evil 2 Remake برای کامپیوتر – کرک CODEX و FitGirl

دانلود بازی RESIDENT EVIL 2 برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشزده بازی RESIDENT EVIL 2برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی RESIDENT EVIL 2 برای کامپیوتر
RESIDENT EVIL 2 PC-CODEX
نسخه کرک شده CODEX اضافه شد
نسخه فشرده FitGirl با حجم شروع از ۱۳٫۹GB اضافه شد.

سرعت باورنکردنی گروه CODEX در انتشار کرک نهایی بازی رزیدنت ایول ۲: ریمیک واقعا ستودنی است! این بازی در ۲۵م ژانویه ۲۰۱۹ برای اولین بار منتشر شد و Denuvo سعی کرد تا شدیدترین سیستم امنیتی خود را بر روی این بازی اعمال کند. اما گروه CODEX با انتشار جمله ی “سیستم های حفاظتی جنون آمیز نیاز به افراد جنون آمیز دارد تا آن را شکست دهند” در کمتر از یک هفته بازی Resident Evil 2 Remake را کرک و منتشر نمود! نسخه فشرده FitGirl و CorePack نیز برای این بازی محبوب و موفق آماده شده است. با وبسایت دانلودها همراه باشید…!

بازی رزیدنت ایول ۲: ریمیک اثری بی نظیر و به شدت موفق است که کمپانی کپکام آن را توسعه و انتشار داده است. با اینکه Resident Evil 2 Remake تغییرات زیادی در مقایسه با نسخه اصلی داشته، در عین حال تلاش زیادی هم برای حفط اصالت نسخه اصلی کرده است؛ یکی از مهم‌ترین اقدامات سازندگان در این زمینه، حفظ داستان بازی بوده است و با اینکه شاید شاهد یک سری سورپرایز‌های جزئی باشیم، اما کلیت داستان بازی دست‌نخورده باقی مانده است.

  • ADMIN
  • جمعه 23 شهریور 1397
  • , ,
  • 356 بازدید
  • 1 نظر

دانلود بازی Shadow of the Tomb Raider برای کامپیوتر

دانلود بازی Shadow of the Tomb Raider برای کامپیوتر

دانلود نسخه فشزده بازی Shadow of the Tomb Raider برای کامپیوتر

دانلود کرک بازی Shadow of the Tomb Raider برای کامپیوتر

Shadow of the Tomb Raider – Deluxe Edition [ Uncracked] | PrePack
|نسخه نهایی بدون کرک با فرمت فشرده و حجم ۲۱٫۰۴گیگابایت|

مجموعه Tomb Raider یکی از قدیمی‌ترین سری‌بازی‌هایی است که ما را در نقش شخصیت مونثی به نام لارا کرافت قرار می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی محیط جدید بازی، ضای شهری و روستایی و مردم محلی است که باید با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم. داستان بازی و اتفاقات آن بلافاصله بعد از نسخه “ظهور توم ریدر” روایت می شود. در بازی کنترل شخصیت لارا را برعهده خواهید داشت و همانند گذشته باید به ماجراجویی های مختلفی بپردازید. در بازی باید برای یافتن آثار و عتیقه ای مربوط به تمدن مایا راهی آمریکای جنوبی شوید.

دانلود بازی Conan Exiles برای PC

دانلود بازی Conan Exiles برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی Conan Exiles برای PC
دانلود بازی Conan Exiles برای کامپیوتر + کرک نهایی CODEX

Conan Exiles یک بازی محیط باز سبک بقا است که وقایع آن در سرزمین کنان بربر رخ می‌دهد. شما یک تبعیدی هستید و باید در سرزمین‌های بی آب و علف منطقه اشاره شده برای نجات و بقای خود هر کاری را انجام دهید؛ جایی که ضعیف همیشه خرد می‌شود و تنها قدرتمند می‌تواند زندگی کند. این دنیا را نابود کرده و از نو بسازید. می‌توانید این کار را تنها یا با کمک هم پیمانان خود به صورت چند نفره آنلاین انجام دهید. Conan Exiles یک سند باکس تهی نیست. این دنیایی پر از تاریخ و گذشته است که شما باید آن‌ها را کشف کرده و از دانش و رازهایی که در این دنیا موجود است به نفع خود استفاده کنید. بیابان‌ جایی است که داستان اصلی و ماجراجویی‌های بازی Conan Exiles از آن شروع می‌شود. زمانی که به طرز ناگهانی از گروه و همراهان خود جدا می‌شوید باید به فکر صرفه‌جویی در مصرف منابع باشید زیرا که این منابع باید در طی پروسه‌های ساخت و ساز ابزار و یک پناه‌گاه برای دفاع از خود در مقابل عناصر مختلف درون بازی،‌ نیز استفاده شوند. تبعیدیان ماجراجو می‌توانند با استفاده از فرهنگ‌های نسل قبلی خود به بقا بپردازند. البته در صورتی که بتوانند به سلامت این بیابان خشن و بی‌رحم را پشت سر بگذارند. قلعه‌ها و معابد موجود در این عنوان می‌توانند به اندازه کافی خطرناک باشند؛ البته در صورتی که خودتان را از قبل آماده نکرده باشید؛ اما علیرغم این موضوع می‌توانند شما را به حد باورنکردنی به ثروت فراوان برسانند.هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی Injustice 2 Legendary Edition – بی عدالتی ۲ برای کامپیوتر

دانلود بازی Injustice 2 Legendary Edition برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Injustice 2 Legendary Edition برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی Injustice 2 Legendary Edition برای کامپیوتر

کرک نهایی و کاملا سالم گروه CODEX برای دانلود بازی Injustice 2 منتشر شد. این کرک، آخرین آپدیت بازی در تاریخ ۲۱م آگوست ۲۰۱۸ به همراه تمامی DLCها و آپدیت ها را شامل می شود. یک نسخه کامل و یک شکست کامل برای Denuvo که بعد از دستگیری VOKSI، بازهم نتوانست جلوی انتشار کرک های به موقع برای عناوین خود را بگیرد. با وبسایت دانلودها همراه باشید…!

وقایع نسخه دوم پس از نسخه Gods Among Us رخ می‌دهد. جایی که بتمن با شکست سوپرمن رژیم وی را سرنگون کرده و سعی دارد یک بار دیگر صلح را به وجود بیاورد. از طرفی گوریلا گراد این فرصت را غنیمت شمرده و با کنترل کردن ذهن سایر شخصیت‌های منفی، گروهی به نام جامعه (The Society) را تاسیس کرده و قصد دارد حکومت مخصوص به خود را به وجود بیاورد. حال بتمن با جمع آوری قهرمان‌هایی که به سوپرمن و رژیم کمک می‌کردند، می‌بایست جلوی گوریلا گراد و تیمش را بگیرد. اما این تمام مشکلات بتمن در دانلود بازی Injustice 2 نیست. مشکل اصلی از جایی شروع می‌شود که برینیاک برای اثبات خود به عنوان قدرت برتر به سراغ زمین می‌آید تا بتواند آزمایش‌های خود را انجام داده و زمین و هر قهرمانی را که بر سر راهش قرار می‌گیرد، بین ببرد.


دانلود نسخه نهایی بازی Wild West Online برای PC

دانلود نسخه نهایی بازی Wild West Online برای PC

دانلود بازی Wild West Online برای PC

دانلود نسخه فشرده بازی Wild West Online برای PC

پس از گذشت حدود ۶ ماه از عرضه نسخه دسترسی پیش از موعد، نهایتا نسخه کامل بازی Wild West Online توسط استودیو ۶۱۲Games منتشر شد. همان طور که از نام Wild West Online معلوم است، این بازی یک عنوان تمام آنلاین خواهد بود. در بازی Wild West Online این امکان وجود دارد که بین کلانتر و قانون‌شکن یکی را انتخاب کنید. این در حالی است که به‌واسطه آزادی عمل در بازی می‌توانید ترکیبی از این دو باشید.
برای مشاهده لینک دانلود و توضیحات به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

  • ADMIN
  • جمعه 02 شهریور 1397
  • , ,
  • 292 بازدید
  • 0 نظر

دانلود بازی Planet of the Apes Last Frontier برای pc

دانلود بازی Planet of the Apes Last Frontier برای pc

دانلود کرک سالم بازی Planet of the Apes Last Frontier برای pc

دانلود نسخه فشرده بازی Planet of the Apes Last Frontier برای pc

بازی Planet of the Apes Last Frontier اثری روایی و ماجراجویانه از تسخیر، خیانت و تلاش برای زنده ماندن است. اثری قدرتمند از استودیو Imaginati که در ۲۴م آگوست ۲۰۱۸ به صورت نهایی در شبکه استیم برای کاربران پلتفرم PC منتشر گردید. دانلود بازی Planet of the Apes Last Frontier یک اثر داستان‌محور است که وقایع آن یک سال پس از اتفاقات فیلم Dawn of Planet of Apes رخ می‌دهند؛ جایی که یک سری از میمون‌ها برای در امان ماندن از جنگ انسان‌ها علیه میمون‌ها، به منطقه‌ای پناه می‌برند. اما پس از مدتی آن‌ها مجبور می‌شوند تا به دره‌ای که انسان‌ها در آن زندگی می‌کنند، بروند؛ چرا که با فرا رسیدن زمستان، با کمبود غذا رو‌به‌رو شده‌اند.

از حیث گیم‌پلی هم در طول بازی یک سری شخصیت انسان یا میمون را کنترل خواهید کرد که زنده ماندن یا مردن آن‌ها، به تصمیمات شما بستگی دارد. همچنین بر اساس تصمیم‌هایی که در طول بازی می‌گیرید، شاهد پایان‌های مختلفی در بازی خواهید بود. در کل، این بازی بی‌شباهت به ساخته‌های استودیو تل‌تیل گیمز نیست. همچنین سازندگان اعلام کرده‌اند که وقایع بازی و فیلم‌ها ارتباط خاصی با هم خواهند داشت. از طرفی دیگر دانلود بازی Planet of the Apes Last Frontier یک تجربه کوتاه دو سه ساعته خواهد بود و تنها راه تعامل داشتن با بازی، اتخاذ تصمیم‌های درست است و به جز این گیمر کنترلی روی بازی یا شخصیت‌ها نخواهد داشت.

  • ADMIN
  • سه شنبه 23 مرداد 1397
  • , ,
  • 363 بازدید
  • 0 نظر

دانلود بازی The Walking Dead The Final Season Episode 1 برای کامپیوتر

دانلود بازی The Walking Dead The Final Season Episode 1 برای کامپیوتر

دانلود کرک سالم بازی The Walking Dead The Final Season Episode 1 برای کامپیوتر

دانلود نسخه فشرده بازی The Walking Dead The Final Season Episode 1 برای کامپیوتر

دانلود اپدیت های بازی The Walking Dead The Final Season Episode 1 برای کامپیوتر

دانلود بازی The Walking Dead The Final که آخرین فصل از سری بازی واکینگ دد توسط تل تیل می باشد، با عنوان سرفصل Done Running منتشر شد. این فصل، پایان داستانی که استودیو تل تیل از سال ۲۰۱۲ برای‌مان روایت می‌کرد خواهد بود. فصل جدیدی که به لطف آن قرار است کاراکترها، جلوه‌های گرافیکی و مکانیک‌هایی جدید به بازی اضافه شود. مثل فصل‌های قبلی، اپیزودهای این فصل هم قرار است به صورت دوره‌ای منتشر شوند و البته، علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۲۰ دلار تمامی قسمت‌های فصل جدید را بخرند و به محض انتشار، دانلودشان کنند. در فصل پایانی بازی The Walking Dead باری دیگر شاهد کلمنتاین و کاراکتر ای.جی که از فصل دوم به این مجموعه راه یافت، خواهیم بود که باری دیگر با حوادث مرگبار دست و پنجه نرم می‌کنند.

شخصیت کلمنتاین دیگر به آخرین بخش از سفرش رسیده است، سفری خطیر و هیجان‌انگیز که او را با اتفاقات بسیاری روبه‌رو کرد. او پس از سال‌ها دست و پنجه نرم کردن با حوادث مرگ‌بار، به یک مدرسه‌ی متروکه رسیده است که می‌تواند به خانه‌ی او تبدیل شود، اما به این منظور باید چیزهایی را فدا کند. کلمنتاین حالا زندگی اطرافیانش را در دستان خود می‌بیند و باید آن‌ها را رهبری کند و در این مسیر باید از ای.جی، پسری یتیم که معنی خانواده را برایش تداعی می‌کند، محافظت کند. بازیکنان در بازی The Walking Dead The Final Season با افراد مختلفی آشنا خواهند شد، دوباره با زامبی‌های مختلف خواهند جنگید و چگونگی پایان داستان کلمنتاین را رقم خواهند زد.....

دانلود بتا بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PC

دانلود بتا بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PC

Call of Duty Black Ops 4 Beta Data

بازی Call of Duty Black Ops 4 عنوانی است که در سبک اکشن و تیراندازی اول شخص می‌باشد و توسط استودیوی بازی سازی Treyarch در حال توسعه می‌باشد و توسط کمپانی Activision نیز به انتشار خواهد رسید. بازی در تاریخ ۱۲ اکتبر سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد و پلتفرم‌های مبدا بازی Xbox One, PlayStation 4, Microsoft Windows می‌باشند. هم اکنون می‌توانید نسخه دمو بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PC به صورت رایگان را در ادامه مطلب دانلود کنید.

دانلود بازی No Mans Sky برای PC

دانلود بازی No Mans Sky برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی No Mans Sky
No Man’s Sky PC-CODEX-GOG

نسخه فشرده FitGirl با حجم ۵٫۰۷GB اضافه شد

آپدیت جدید بازی Update v1.52-CODEX اضافه شد

 


گیم‌پلی بازی No Man’s Sky بر چهار اصل بنا شده است؛ جست‌وجو، مبارزه، تجارت و بقا. جست‌وجو پایه و اساس این بازی خواهد بود؛ شما باید در منظومه‌های بازی بگردید و به سیاره‌های مختلف سر بزنید تا بتوانید آیتم‌هایی را کشف و استخراج کنید و از آن‌ها برای ارتقا دادن لوازم خود چون سفینه، اسلحه و زره استفاده کنید. ارتقا دادن سفینه در بازی حیاتی است و شما برای ورود به منظومه‌ها و محیط‌های جدید نیاز دارید که وسله نقلیه‌تان را ارتقا دهید. ارتقا سلاح هم در دو راه امکان پذیر خواهد بود؛ شما می‌توانید سلاح‌تان را یک اسلحه مرگ‌بار بکنید و با آن به کشتن دیگران بپردازید یا این‌که آن را وسیله‌ای برای اسکن کردن منابع سیاره‌ها کنید. فقط موقع قلع و قمع کردن موجودات دیگر حواستان باشد که زیاده‌روی نکنید؛ اگر موجودات ساکن در سیارات را بکشید نیروهای امنیتی به دنبالتان می‌افتند، این تعقیب و گریز می‌تواند شدت‌اش بیشتر شود -مانند بازی «جی‌تی‌ای»- و هر بار روبات یا موجودات عظیم‌الجثه‌تر را در برابر خود ببینید. نحوه‌ی برخوردتان با موجودات سیارات هم در آینده بازی‌تان تاثیر خواهد گذاشت پس با دقت عمل کنید.هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی State of Decay 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی State of Decay 2 برای کامپیوتر

دانلود کرک بازی State of Decay 2 برای کامپیوتر

دانلود نسخه فشرده بازی State of Decay 2 برای کامپیوتر

 

منتشرکننده:ماه مووی
کرک نهایی CODEX برای دانلود بازی State of Decay 2 تنها پس از گذشت حدود ۲هفته منتشر شد. نسخه CODEX دارای آخرین آپدیت منتشرشده تا نهم ژوئن ۲۰۱۸ یعنی Update v1.3160.34.2 نیز می باشد. هم چنین، شش بسته ی الحاقی Survival Pack، Preppers Pack، SHTF Pack، Survivors Pack، Doomsday Pack و Anime Football Team Vehicle در این نسخه لحاظ گردیده، کرک و فعال شده اند. برای دانلود این بازی به همراه آموزش نصب کامل، با لینک مستقیم رایگان با وبسایت دانلودها همراه باشید.

داستان بازی State of Decay 2 مدتی پس از نسخه اول آغاز می‌شود؛ جایی که در نقطه‌ای در شمال غربی آمریکا، زامبی‌ها تقریبا همه‌چیز را از پایگاه‌های نظامی گرفته تا شهر‌های کوچک و بزرگ تصرف کرده‌اند و در نتیجه، یک آخرالزمان واقعی به‌وجود آمده است. این وسط عده‌ای نه‌چندان زیاد هم از مردم زنده مانده‌اند که به صورت گروه‌های کوچک یا به صورت انفرادی، برای بقا تلاش می‌کنند. در این بین گیمر هم نقش یکی از همین بازمانده‌ها را ایفا می‌کند که ابتدا باید برای بقای خودش تلاش کند و پس از آن سعی داشته باشد به کمک بازماندگان دیگر هم برود.

دانلود بازی Vampyr برای کامپیوتر

دانلود بازی Vampyr برای کامپیوتر

دانلود کرک بازی Vampyr برای کامپیوتر

دانلود نسخه فشرده بازی Vampyr برای کامپیوتر

در دانلود بازی Vampyr قرار است پا جای پای دکتری به نام جاناتان رید بگذاریم، کسی که در یکی از بدترین دوران‌های تاریخ پزشکی یعنی آنفلوانزای اسپانیایی، کمی بعد از جنگ جهانی اول در سال ۱۹۱۸ بدترین اتفاقی را که می‌تواند برای پزشک بیافتد تجربه می‌کند. جاناتان تبدیل به ومپایر می‌شود که قوت غالبشان فقط یک چیز است: خون تازه. از همان دقایق ابتدایی، جاناتان با این دوگانگی مواجه می‌شود که به عنوان یک پزشک، چطور می‌تواند دقیقا خلاف سوگند بقراط عمل کند و به عنوان یک ومپایر، برای زنده ماندن جان دیگران را بگیرد. جاناتان پزشک حاذقی بود که در دوران جنگ به عنوان پزشک ارتش به میدان جنگ فرستاده شده بود و پس از بازگشت به خانه، مورد حمله قرار می‌گیرد و وقتی به هوش می‌آید، تنها عطش خون انسان دارد.

او به دنبال راه حلی برای درمان این بیماری همه‌گیر است که لندن را فلج و زندگی شهروندان آن را مختل کرده، اما در عین حال باید از خون آن‌ها نیز تغذیه کند. اولین و بزرگ‌ترین دوراهی بازی همینجا است: آیا یک خون‌آشام خون‌خوار می‌شوید و سرنوشت مردم را نادیده می‌گیرید، یا سعی می‌کنید با حداقل تلفات بازی را به پایان برسانید؟ دونت‌نات تایید کرده امکان تمام کردن بازی بدون کشتن حتی یک نفر هم (غیر از باس‌ها) وجود دارد. آیا حاضرید این چالش را بپذیرید یا زندگی ومپایری سخت‌تر از این حرفا است؟

  • ADMIN
  • دوشنبه 27 فروردین 1397
  • , ,
  • 855 بازدید
  • 0 نظر

دانلود بازی فارکرای ۵ – Far Cry 5 Gold Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی فارکرای ۵ – Far Cry 5 Gold Edition برای کامپیوتر

دانلود کرک بازی بازی فارکرای ۵ – Far Cry 5 Gold Edition برای کامپیوتر

نسخه فشرده جدید کورپک CorePack April 18th 2018 با حجم شروع از ۱۷٫۳GB اضافه شد

 

کرک نهایی دانلود بازی Far Cry 5 بسیار زودتر از حد انتظار توسط گروه CPY منتشر شد. گروه CPY این بازی را تنها پس از گذشت حدود ۲۰روز به طور کامل کرک و منتشر نمود. نسخه CPY بر اساس Gold Edition بازی Far Cry 5 می باشد و تمامی بسته های الحاقی و آپدیت ها تا ۱۵م آپریل ۲۰۱۸ را شامل می شود. نسخه های فشرده FitGirl و CorePack نیز درنظر گرفته خواهند شد. هم چنین طبق قولی که داده ایم، پک انتقال دیتای فول آنلاک وبسایت دانلودها به نسخه CPY نیز قرار می گیرد. برای مشاهده ی توضیحات کوتاهی از بازی و دانلود با لینک مستقیم رایگان، برای اولین بار از وبسایت ماه مووی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

  • ADMIN
  • سه شنبه 14 فروردین 1397
  • , ,
  • 851 بازدید
  • 0 نظر

دانلود بازی Kingdom Come: Deliverance برای PC

  • ADMIN
  • یکشنبه 05 فروردین 1397
  • , ,
  • 7871 بازدید
  • 0 نظر

دانلود بازی A Way Out برای PC

  • ADMIN
  • سه شنبه 22 اسفند 1396
  • , ,
  • 968 بازدید
  • 0 نظر

دانلود بازی Wolfenstein II The New Colossus برای کامپیوتر

دانلود بازی Wolfenstein II The New Colossus برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Wolfenstein II The New Colossus برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی Wolfenstein II The New Colossus برای کامپیوتر
Wolfenstein.II.The.New.Colossus.V1.0.Steam.Rip-Voksi

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۳۴٫۸GB اضافه شد|

دسترسی زودتر از هنگام برای دانلود بازی Wolfenstein II The New Colossus توسط VOKSI میسر شد. این کرکر بازی را یک روز زودتر از تاریخ انتشار رسمی آن کرک و منتشر کرده است. دقت کنید که این نسخه دیتای فول آنلاک بازی نسخه Deluxe Edition می باشد و کرک نهایی و سالم را همراه خود دارد. اما اگر منتظر نسخه های معتبرتر از قبیل CODEX، RELOADED یا … هستید، لطفا تا روز انتشار بازی صبر کنید. به محض انتشار نسخه های Scene، قرار خواهند گرفت. داستان The New Colossus در سال ۱۹۶۱ و پنج ماه بعد از ماجراهای قسمت اول مجموعه روایت می‌شود. جایی که بی. جی. بلازکوویچ (B.J. Blazkowicz) که در انتهای بازی قبلی موفق به قتل ژنرال Wilhelm Strasse ملقب به Deathshead شده بود، پس از به هوش آمدن در مکانی متعلق به نازی‌ها، متوجه می‌شود که تمامی اقدامات قبلی‌اش تنها یک پیروزی موقت و کم‌تاثیر را تقدیم او و تمامی اعضای گروه مقاومت کرده و او در دنیایی به هوش آمده که هنوز، نازی‌‌ها بر آن حکم‌فرمایی می‌کنند.هم اکنون از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی Gears of War 4 برای PC

دانلود بازی Gears of War 4 برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Gears of War 4 برای PC
دانلود نسخه فشرده بازی Gears of War 4 برای PC

سرانجام نسخه نهایی بازی چرخ دهنده های جنگ ۴ (به انگلیسی: Gears of War 4) برای پلتفرم کامپیوتر نیز عرضه شد! شما می توانید این بازی را برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت کنید. حتما قبل از دانلود و نصب بازی، آموزش نصب و توضیحات مربوطه را مطالعه کنید تا پس از اتمام دانلود بتوانید به سهولت با تصمیم گیری درست بازی را اجرا کنید. بیشتر مکانیک‌ها و المان‌های گیم پلی نسخه‌های قدیمی، به «چرخ‌های جنگ ۴» (Gears Of War 4) نیز راه پیدا کرده‌اند. پیشرفت‌ها و تغییراتی جزیی در کلیت گیم پلی بازی دیده می‌شود. در نمایش E3 بازی، محیط تعامل‌پذیر (Dynamic) و تغییرپذیر بازی در گیم پلی و پیشروی در بازی نیز تاثیر می‌گذاشت. بادها و طوفان‌های شدید، صاعقه‌ها و آب و هوای خاص بازی در گیم پلی آن موثر بودند. مثلا برای راه پیدا کردن به نقطه‌ی مقابل، می‌بایست با کمک همراهان خود در بازی، برج مقابل‌تان را ضعیف کنید تا با بادهای شدیدی که می‌وزد، این برج سقوط کند و پُلی برای شما درست شود. در ادامه نیز، صاعقه‌های متحرک و متصل به زمین خود را نشان می‌دهند که باید سعی کنید از آنها دوری کنید و به راه خود ادامه دهید.هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

  • ADMIN
  • سه شنبه 15 اسفند 1396
  • , ,
  • 677 بازدید
  • 0 نظر

دانلود بازی Final Fantasy XV Windows Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Metal Gear Survive برای PC

دانلود بازی Dynasty Warriors 9 برای کامپیوتر + کرک نهایی CODEX

  • ADMIN
  • سه شنبه 17 بهمن 1396
  • , ,
  • 1083 بازدید
  • 0 نظر

دانلود بازی Assassin’s Creed Origins برای کامپیوتر

دانلود بازی Assassin’s Creed Origins برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Assassin’s Creed Origins برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی Assassin’s Creed Origins برای کامپیوتر
نسخه FULL UNLOCKED اضافه شد...

بازی Assassin’s Creed Originsبراساس این شایعه و توصیف صورت گرفته، این بازی در زمان «مصر باستان» و در فرم یک بازی جهان باز عظیم روایت خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد بازی از «دو قهرمان و شخصیت اصلی» که یکی از آن‌ها مرد و دیگری زن هستند بهره می‌برد که از قضا وقایع بازی نیز با «اولین بازی این سری» در ارتباط خواهد بود. طبق ادعای WWG، شکل پیشرفت و ارتقا شخصیت‌ها با بازی The Elder Scrolls V: Skyrim قابل مقایسه است. در بحث گیم‌پلی، بازی تأکید بیشتری بر جستجو و گردش در محیط خواهد داشت و آزادی عمل بیشتری را به بازیکن، نسبت به نسخه‌های قبلی این سری می‌دهد. محیط بازی ظاهرا از نظر ابعادی «عظیم» است، که گفته می‌شود تا این زمان، بزرگ‌ترین بازی از سری Assassin’s Creed خواهد بود. «نبردهای دریایی» نیز مجددا به مجموعه باز‌ می‌گردد و ظاهرا بازیکن امکان سفر به حتی خارج از مصر (احتمالا تا یونان) را نیز خواهد داشت.هم اکنون این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

 

دانلود بازی دوتا ۲ DOTA 2 Full Unlocked برای کامپیوتر | آپدیت January 2018

دانلود بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 برای کامپیوتر

  • ADMIN
  • پنجشنبه 18 آبان 1396
  • , ,
  • 468 بازدید
  • 0 نظر

دانلود بازی Hitman Game of The Year Edition برای کامپیوتر

  • ADMIN
  • پنجشنبه 18 آبان 1396
  • , ,
  • 559 بازدید
  • 0 نظر

دانلود بازی Star Wars Battlefront II برای کامپیوتر

دانلود بازی Call of Duty WWII  برای کامپیوتر-کال اف دیوتی جنگ جهانی 2

  • ADMIN
  • پنجشنبه 04 آبان 1396
  • , ,
  • 533 بازدید
  • 0 نظر

دانلود بازی Destiny 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Destiny 2 برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Destiny 2 برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی Destiny 2 برای کامپیوتر
Destiny 2 Full Unlocked PC-ALI213

دیتای فول آنلاک بازی دستینی ۲ که عنوانی کاملا آنلاین می باشد تحت عنوان دانلود بازی Destiny 2 Full Unlocked-ALI213 منتشر شد. متاسفانه بازی Destiny 2 همانند عنوان For Honor از سیستم قابلیت همیشه آنلاین بودن استفاده می کند. علاوه بر آن، عناوینی که تحت Blizzard منتشر شده اند، بسیار بسیار کم تا به امروز کرکرها قادر به انتشار کرکی سالم برای آن بوده اند. اما با این حال نمی توان ناامید بود و باید منتظر ماند که امکان کرک این بازی وجود دارد یا خیر. در هر صورت، در حال حاضر دیتای نسخه فول آنلاک برای عزیزانی که می خواهند با سی دی کی اوریجینال خود این بازی اجرا کنند قرار گرفته است. هم چنین، اگر در آینده کرکی برای بازی منتشر شود، وبسایت دانلودها تمامی تلاش خود را می کند تا کرک را با دیتای فول آنلاک قرار داده شده هماهنگ کرده و در اختیار کاربران قرار دهد. لطفا در دانلود خود دقت داشته باشید و به درستی انتخاب کنید..هم اکنون از ماه مووی دریافت نمایید.

 

دانلود بازی ELEX برای PC

دانلود بازی ELEX برای PC
دانلود بازی ELEX برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی ELEX برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی ELEX برای کامپیوتر
download game ELEX for pc
ELEX PC-RELOADED

دانلود بازی Elex محصول استودیو Piranha Bytes که ساخت مجموعه‌های Gothic و Risen را در کارنامه‌ی خود دارد، ترکیبی از مکانیزم‌های مختلف از جمله وسایل و تجهیزات تخیلی، جادوهای باستانی و فانتزی و مواردی از این دست است که در محیطی آخرالزمانی بازیکن را غرق در نقش آفرینی و تلاش برای بقا در این دنیای وحشی می‌کند. Elex یک بازی جهان‌آزاد و نقش‌آفرینی است و پیرانا بایتس در توصیف آن از کلماتی مانند «هیجان‌انگیز و سخاوتمندانه» استفاده کرده است. دانلود بازی Elex جاه‌طلبانه‌ترین پروژه تاریخ پیرانا بایتس و نوردیک گیمز تا امروز است. داستان و روایت این بازی که توضیحات کاملی در مورد آن در وب‌سایت تازه تاسیس این بازی نیز موجود است، بیان می‌کند که چگونه یک تمدن پیشرفته در سیاره‌ای به نام «Magalan» به واسطه‌ی برخورد یک شهاب آسمانی به نابودی کامل نزدیک شده و توسط عنصر جدیدی به نام «Elex» که این جسم آسمانی با خود به این سیاره آورده، تمامیت خود را در آستانه‌ی نابودی می‌یابد. این عنصر جدید که شاید بتواند در بازسازی سیاره نیز مفید واقع شود، امکان استفاده از جادو در این دنیا را ایجاد می‌کند که حتی می‌توان از آن در قدرتمندتر کردن تجهیزات پیشرفته‌ی ماشینی نیز استفاده کرد. در این راه بازیکنان باید با ترکیب جادو و تکنولوژی، سعی در بازسازی سیاره داشته باشند و بر مشکلات غلبه کنند.هم اکنون این بازی زیبا رو می توانیید از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی Middle-earth Shadow of War برای PC

دانلود بازی Middle-earth Shadow of War برای PC
دانلود بازی Middle-earth Shadow of War برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Middle-earth Shadow of War برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی Middle-earth Shadow of War برای کامپیوتر
نسخه فشرده و کرک نهایی نسخه CODEX قرار گرفت


سرانجام دانلود بازی Middle-earth Shadow of War که یکی از مورد انتظارترین عناوین اکتبر ۲۰۱۷ بود، منتشر شد. متاسفانه بازی SOW نیز از قفل گذاری Denuvo استفاده می کند که این روزها خیلی ناراحت کننده نیست و شاید مثل همه ی عناوین Denuvo که اخیرا کرک شدند، این بازی نیز به زودی کرک شود. در هر صورت، در حال حاضر فقط دیتای فول آنلاک بازی برای شما عزیزان قرار گرفته تا یا فعلا دریافت کنید و منتظر کرک باشید یا اینکه تا انتشار کرک بازی و نسخه های کرک شده منتظر بمانید. تصمیم با شماست! این بازی را می توان دنباله ی عنوان بسیار موفق دانلود بازی Middle-earth: Shadow of Mordor دانست. گیم پلی Shadow Of War علاوه بر داشتن ویژگی‌های جدید نسبت به Shadow Of Mordor المان‌های نسخه قبل را نیز متعادل‌تر کرده است; مانند سیستم مبارزات و سیستم شناخته‌شده‌ی Nemesis . تغییرات بزرگ گیم‌پلی این نسخه بزرگتر شدن جهان بازی، وقوع درگیری‌ها در محیط های بسیار بزرگ‌تر و پیچیده‌تر شدن بازی برای تسلط پیدا کردن بر دشمنان و پیروز شدن بر آن‌ها است. به گفته سازندگان بازی تمامی این تغییرات را می‌توان در یک کلمه خلاصه کرد: بزرگتر. تمرکز اصلی سازندگان بر بزرگ شدن هر چه بیشتر محیط و بیشترشدن تنوع دشمنان بازی بوده‌است.

Nemesis System که مهم‌ترین نوآوری نسخه قبلی بازی بود، این‌بار تغییرات عظیمی را به خود دیده است. این سیستم که از این به بعد با نام Nemesis Fortresses شناخته می‌شود، همچنان نقطه برجسته ی این سری است اما متفاوت‌تر از Shadow Of Mordor. این سیستم در دانلود بازی Middle-earth Shadow of War فقط محدود به کاپیتان‌های قلعه‌های مختلف نیست، بلکه هر قلعه Level مختص به خود را دارد. قلعه‌ها طی نبردها و محاصرات بزرگ به وسیله شما و ارتش‌تان به تسخیر در می‌آید که البته برای این کار باید Overlord یا رئیس قلعه را بکشید. هر قلعه یک رئیس اصلی و چند فرمانده (Warchief) دارد; کشتن هر یک از آن‌ها ضعیف‌تر شدن و آسان شدن کار شما برای نسخیر قلعه را در پی خواهد داشت . نکته حائز اهمیت در این مراحل عدم توانایی تکرار آن‌هاست. در صورتی که در مراحل شکست بخورید هیچ چیز به قبل باز نمی‌گردد و به لطف سیستم Nemesis Fortresses قلعه ای که در تصرف آن شکست خورده‌اید قوی تر شده و کار شما سخت‌تر هم خواهد شد.هم اکنون می توانید این بازی زیبا رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی The Evil Within 2 برای PC

دانلود بازی The Evil Within 2 برای PC
دانلود بازی The Evil Within 2 برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی The Evil Within 2 برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی The Evil Within 2 برای کامپیوتر
 نسخه فشرده  و کرک سالم بازی منتشر شد

عنوان مورد انتظار شیطان درون ۲ به همراه کرک سالم و نهایی CODEX برای دانلود بازی The Evil Within 2 منتشر شد. داستان نسخه دوم، با فاصله چند سال از وقایع قسمت اول بازی The Evil Within آغاز می‌شود. سباستین اتفاقاتی را که در قسمت قبلی برایش افتاده بودند، برای خیلی‌ها تعریف کرده اما تقریبا هیچ‌کس حرف وی را باور نکرده است. حتی همین مساله باعث شده تا وی شغل خودش را هم از دست بدهد و به نوشیدنی‌های الکلی اعتیاد پیدا کند. راستش را بخواهید وضعیت سباستین در اوایل نسخه دوم، یادآور شرایط مکس پین در Max Payne 3 است. اما میکامی و دوستانش چه خوابی برای سباستین دیده‌اند که بتواند دوباره او را دست به اسلحه کرده و به دنبال ماجراجویی بفرستد؟ جواب این سوال لیلی، دختر سباستین است؛ دختری که سباستین همیشه تصور می‌کرد در اثر آتش سوزی کشته است اما سه سال پس از وقایع نسخه اول، جولی کیدمن، همکار سابق سباستین، روزی به سراغ وی رفته و به او می‌گوید که لیلی هنوز زنده است.هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید

دانلود بازی Total War WARHAMMER II برای PC

دانلود بازی Total War WARHAMMER II برای PC
دانلود بازی توتال وار وارهامر 2 برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Total War WARHAMMER II برای PC
دانلود نسخه فشرده بازی Total War WARHAMMER II برای PC
download Total War WARHAMMER II for PC
Total War WARHAMMER II Full Unlocked PC-ALI213

متاسفانه دانلود بازی Total War WARHAMMER II نیز از قفل گذاری Denuvo استفاده می کند که به لطف فعالیت بسیار سریع گروه CPY و STEAMPUNKS شاید این روزها نگرانی برای Denuvo خیلی کمتر شده است. در هر صورت، هیچ چیزی قطعی نیست و به یقین نمی توان تاریخ کرک شدن بازی ها را تعیین کرد. نسخه ای که هم اکنون برای دانلود قرار گرفته، نسخه فول آنلاک بازی می باشد که یعنی فقط دیتای دانلودشده بازی از شبکه استیم بوده و شامل کرک نمی شود. مثل سایر عناوینی که در ماه های اخیر با قفل گذاری Denuvo منتشر شدند، در صورت کرک شدن بازی، وبسایت دانلودها آپدیت ها و فایل های مورد نیاز برای انتقال از نسخه فول آنلاک به نسخه کرک شده را قرار خواهد داد. در نهایت، تصمیم برای دانلود با شماست! نسخه فول آنلاک را دانلود کرده و منتظر کرک باشید یا منتظر نسخه کرک شده بوده و آن را دریافت نمایید.

در دانلود بازی Total War Warhammer II تمرکز روی دنیای جدید که شامل سه قاره‌ی Ulthuan، Naggaroth و Lustria می‌شود و همچنین قاره‌ی Southlands به صورت جدا از دنیای جدید است که به دلیل ارتباط داشتن نژادهای این نسخه، استودیو Creative Assembly ناگزیر بود هر چهار قاره را در قالب این نسخه از بازی پیاده‌سازی کند. اندازه‌ی دنیای کهن با دنیای جدید به هیچ عنوان برابر نیست؛ اما استودیوی سازنده به ناچار مقیاس هر چهار قاره‌ی نسخه‌ی دوم را نسبت به نقشه‌ی اصلی وارهمر تغییر داده و به مقیاس نقشه‌ی نسخه‌ی اول نزدیک کرده است. در غیر این‌صورت زمان و تلاش بسیار زیادی نیاز بوده تا کل نقشه‌ی این نسخه از نظر مقیاس دقیقا مانند نقشه‌ی وارهمر شود. این در حالی است که کریتیو اسمبلی پیش‌تر اعلام کرده بود که نقشه‌ی نسخه‌ی دوم از نظر وسعت تقریبا هم‌ اندازه‌ی نقشه‌ی نسخه‌ی اول است و تنها از نظر تعداد مناطق قابل تصرف به میزان یک چهارم دارای مناطق بیشتری نسبت به نسخه‌ی اول است که این خود به بزرگ‌تر به نظر آمدن نقشه کمک می‌کند.هم اکنون می توانید این بازی زیبا رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی Marvel vs Capcom Infinite-CPY برای PC

دانلود بازی Marvel vs Capcom Infinite-CPY برای PC
دانلود کرک بازی Marvel vs Capcom Infinite-CPY برای PC
دانلود نسخه فشرده بازی Marvel vs Capcom Infinite-CPY برای PC

رکوردی جدید برای گروه CPY! کرک سالم و نهایی برای دانلود بازی Marvel vs Capcom Infinite توسط CPY در کمتر از ۶روز منتشر شد. گویا گروه CPY به روشی کاملا منطقی و سریع برای کرک کردن عناوین Denuvo دست پیدا کرده است و عناوینی که از Denuvo تحت کلاینت استیم منتشر می شوند را به سرعت می تواند کرک کند. باید دید که این گروه توانایی کرک کلاینت های دیگر از قبیل uPlay و Origin را دارد یا باید منتظر سایر کرکرها از قبیل STEAMPUNKS یا BALDMAN یا سایرین بود! روزهای خوش برای گیمرهای بازی های کرکی گویا برگشته است. در هر صورت، برای دانلود بازی Marvel vs Capcom Infinite به همراه آخرین آپدیت ها و بسته های الحاقی تا تاریخ ۲۵سپتامبر ۲۰۱۷ با لینک مستقیم رایگان می توانید به ادامه مطلب در دانلودها مراجعه نمایید.

برای اولین بار در تاریخ فرانچایز، دنیای مارول و کپکام در کنار یکدیگر حاضر خواهند بود و یک حالت داستان سینمایی بصری خیره کننده و همه جانبه را رقم خواهند زد. در این بازی به عنوان قهرمانان یا خائنینی ایفای نقش خواهید کرد که در کنار یکدیگر در تلاش‌اند تا دنیای خود را از دستان Ultron Sigma نجات دهند. در این بازی با ترکیبی از ربات شناخته شده‌ای به نام Ultron از دنیای مارول و Sigma از دنیای کپکام روبرو خواهید بود که قصد دارند کلیه جانداران را با یک ویروس سایبرنتیک آلوده کنند. اکنون زمان آن رسیده تا بزرگترین قهرمانان تاریخ در کنار یکدیگر جمع شده و در مقابل Ultron Sigma مبارزه کنند و دنیای خود را نجات دهند. دو صحنه نبرد جدید نیز معرفی شده است که شامل Avengers Tower و Throne Room می‌شوند. هم اکنون می توانید این بازی زیبا رو از ماه مووی دریافت نمایید.