ماه مووی|دانلود فیلم و سریال،بازی،نرم افزار

دانلود بازی Fallout 4 Nuka-World برای PC

دانلود بازی Fallout 4 Nuka-World برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Fallout 4 Nuka-World
دانلود دی ال سی Fallout 4 Nuka-World برای PC
download dlc Fallout 4 Nuka-World for pc


Fallout 4 Nuka-World ششمین و آخرین بسته الحاقی (DLC) از بازی Fallout 4 می باشد. سفری در دنیای نوکا کنید، یک پارک تفریحی گسترده که در حال حاضر شهر بی قانون مهاجمان است. در همه مناطق جدید زمین های بایر باز و پارک هایی شبیه ماجرای سافاری، دره سنگی خشک و باریک، پادشاهی بچگانه و منطقه کهکشانی کاوش کنید. باندهای مهلک مهاجمان را رهبری کنید و از آن ها برای تسخیر شهرک سازی استفاده کنید و به مقاصد خود برسید. Nuka-World جستجوهای جدید، متهمان، سلاح ها، موجودات و… را با هم ترکیب می کند. از سواری لذت ببرید!

 

دانلود بازی OverWatch برای PC

دانلود بازی OverWatch برای کامپیوتر + بک آپ
بک آپ Battel.net به همراه راهنمای نصب
download OverWatch
خرید پستی OverWatch
آپدیت شده در ماه تیر | 29 June

یکی از عناوین بزرگ شرکت پر سرو صدای Blizzard که چند وقتی بود که آن را معرفی کرده است . OverWatch در حقیقت یک بازی اکشن شوتر اول شخص آنلاین است که بازیکنان با همکاری و با انتخاب قهرمان و Hero های مخصوص میتوانند بازی را در نقشه های مختلف انجام دهند . بازی به این ترتیب است که دو تیم متشکل از 6 نفر بر علیه هم نبرد خواهند کرد. هر کدام از قهرمان ها و هیرو ها قدرت ها و اسپل های مخصوص به خود را دارند . برخی از Hero ها سرعت بالا اما Health کم دارند ، برخی دیگر قدرت زیاد و توانایی استقامت بالایی را شامل میشوند . این وظیفه شما و تیم شماست که با انتخاب صحیح بتوانید با بهترین همکاری تیم مقابل را شکست دهید . در حقیقت ایده اصلی بازی بر میگردد به همان بازی هایی نظیر Dota و یا Smite اما با این تفاوت که این بار ریزه کاری های شرکت بلیزارد و سبک و سیاق مخصوص خود را دارد .OverWatch گرافیک کارتونی مانند با رنگ های متنوع در گیم پلی را در خود گنجانده تا بازیکنان در هنگام بازی به هیچ وجه از بازی خسته نشوند . بدون شک یکی از بهترین بازی های 2016 در سبک آنلاین OverWatch خواهد بود و هم اکنون نیز توانسته امتیازات فوق العاده بالایی را از سوی منتقدین بدست آورد .هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine

دانلود کرک بازی The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine
دانلود دی ال سی The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine
دانلود dlc The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine
download dlc The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine

نسخه کم حجم و فشرده افزوده شد.

دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine دی ال سی دوم بازی The Witcher 3 که تحت عنوان Wild Hunt Blood and Wine برای PC توسط کمپانی CD PROJEKT RED ساخته و منتشر گردیده است.این بسته یک قلمرو کاملا جدید به بازی اضافه شده است و شخصیت ها و هیولاهای جدید وجود دارد که باید از ان عبور کنید.Blood and Wine یک داستان سی ساعته است که در ان ماجراهایی پر از تاریکی و مرگ, پیچ خوردگی های غیر منتظره, عشق و فریب با زیبایی تمام و کمال در ان گنجانده شده است.هم اکنون می توانید این دی ال سی زیبا رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود بازی UEFA Euro 2016 France برای PC

دانلود بازی UEFA Euro 2016 France برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی UEFA Euro 2016 France
دانلود ترینر بازی UEFA Euro 2016 France
UEFA Euro 2016 France – TiNYiSO

بازی UEFA Euro 2016 France در سبک مسابقه ای، شبیه سازی و ورزشی میباشد که توسط کمپانی KONAMI ساخته و طراحی شده است و هم اکنون برای پلتفرم های PC,PS4 و XBOX ONE عرضه شده است و توسط TiNYiSO کرک شده است. با شروع مسابقات یورو 2016 و رسم هرساله کونامی سازنده بازی PES 2016 امسال نیز نسخه UEFA Euro را با تغییراتی اختصاصی برای این نسخه اعمال و عرضه شده است. همان طور که میدانید جام ملت های اروپا 2016 یا یورو 2016 پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال تیم‌های ملی کشورهای اروپایی است که هر چهار سال یک بار برگزار میشود. این مسابقات قراراست در تاریخ 10 ژوئن 2016 آغاز شده و در 10 ژوئیه 2016 به پایان برسد. تیم اسپانیا مدافع قهرمانی این مسابقات است.هم اکنون می توانید این بازی زیبا رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود DLC Eclipse بازی Call of Duty Black Ops III

دانلود DLC Eclipse بازی Call of Duty Black Ops III
Call of Duty Black Ops III Eclipse DLC-RELOADED

دانلود دی ال سی بازی کال اف دیوتی بلک او پی اس 3

Eclipse دی ال سی جدید بازی Call of Duty Black Ops III می باشد که به تازگی منتشر شده است. در این دی ال سی چهار نقشه ی مولتی پلیر و یک مورد داستانی بخش زامبی وجود دارد. در این دی ال سی نقشه محبوب بازی Call of Duty: World at War نیز وجود دارد که نام قبلی آن Verge بوده است. نقشه های دیگری که در این DLC موجود است شامل Spire ،Rift و Knockout‌ میباشد. در بخش داستانی زامبی مرحله ای به نام Zetsubou No Shima وجود دارد که ادامه داستان قبلی خواهد بود. همچنین سازندگان این عنوان اعلام کرده اند که 2 دی ال سی دیگر نیز برای بازی منتشر خواهد شد.هم اکنون می توانید این بازی رو از ماه مووی دریافت نمایید.

دانلود دی ال سی Fallout 4 Far Harbor DLC

دانلود Fallout 4 Far Harbor DLC
Fallout 4 Far Harbor DLC|PC|2016|CODEX|2.47GB
دانلود دی ال سی فال اوت 4
دانلود کرک بازی Fallout 4 Far Harbor

دانلود Fallout 4 Far Harbor DLC دی ال سی جدیدی که در سال ۲۰۱۶ توسط شرکت Bethesda Game Studios ساخته و شرکت Bethesda Softworks آن را برای PC منتشر کرده است.دی ال سی Far Harbor سومین دی ال سی از بازی Fallout 4 می باشد که تا بحال منتشر گردیده است.در این دی ال سی جدید Far Harbor شما بایدبه دنبال زنی جوان و یک گروه مخفی از سینت باشید. داستان بازی در یک جزیره اسرار آمیز بنام Far Harbor می باشد که به دلیل وجود آلودگی های رادیواکتیو، دنیایی وحشی تر خلق شده است. هم اکنون می توانید  با تیم گیمر ماه موویی همراه باشید با دی ال سی جدید فالوت ۴ دریافت نمایید.