ماه مووی|دانلود فیلم و سریال،بازی،نرم افزار

دانلود بازی Fade to Silence برای کامپیوتر

دانلود بازی Fade to Silence برای PC
دانلود نسخه فشرده بازی Fade to Silence برای کامپیوتر
دانلود کرک سالم بازی Fade to Silence برای کامپیوتر
نسخه RELOADED قرار گرفت.

بازی Spintires: Mudrunner در واقع نسخه ای آلتیمیت از بازی Spintires می باشد که در تاریخ ۳۱اکتبر منتشر شده است. همان طور که اطلاع دارید، این بازی در سبک آفرود، ماشین سواری و شبیه سازی می باشد که از محیط جهان باز بهره مند می باشد. بازی Spintires: MudRunner برای بازیکن یک نقشه‌ی بزرگ سندباکس‌گونه را به ارمغان می‌آورد. در این نسخه، مجموعا شاهد شش نوع محیط هستیم. حالت چالشی به همراه ۹ نقشه اختصاصی و سیزده خودروی جدید است که به‌تازگی به این نسخه اضافه شده‌اند.
در بخش بصری نیز تغییراتی را شاهد هستیم. حال بازی از شرایط به‌شدت بهتری بهره برده و شاهد چرخه پویای شب و روز به همراه یک موتور فیزیک پیشرفته که به محیط واکنشی واقعی می‌دهد. در حال حاضر، ۱۹ وسیله‌ی نقلیه در بازی Spintires: MudRunner وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی‌ها خاص و تجهیزات قابل اتصال است. تمامی نسخه‌های یاد شده دارای بخش چندنفره به‌صورت همکاری مشارکتی (کو-آپ) هستند و هم‌چنین نسخه رایانه‌های شخصی از ماد هم پشتیبانی می‌کند. درست مانند نسخه‌ی اصلی که میلیون‌ها واحد فروش داشت، MudRunner نیز بازیکنان پشت فرمان وسیله‌ی‌نقلیه‌ای مخصوص تمامی سطوح می‌گذارد و آن‌ها را به پا گذاشتن به طبیعت سیبری دعوت می‌کند. هم چنین شما می توانید مادهای متعددی را برای بازی به صورت رایگان دریافت کنید تا تجربه ی یک بازی همیشه در حال تکامل را حس کنید.برای دانلود بازی به ادامه مطلب بیاید و این بازی زیبا رو از ماه مووی دریافت کنید.

با پیشروی در طول داستان و بقای بیشتر، داستان بازی Fade to Silence تکه تکه روایت می‌شود تا اینکه پازل داستان بازی کامل شده و همه‌چیز کنار هم قرار می‌گیرد. روایت و داستان بازی کاملا قابل قبول است و نکته مبهمی را در صورت به پایان رساندن آن در خود باقی نمی‌گذارد; هرچند توقع ما از شخصیت‌پردازی در یک بازی نقش‌ آفرینی بیشتر است اما شخصیت‎پردازی هم در حد متوسطی قرار دارد و نمی‌توتنیم از آن به عنوان یک نقطه ضعف باد کنیم.
اولین چیزی که شما را به خود جذب خواهد کرد اتمسفر بی‌نظیر بازی است که نمونه آن را بسیار کم دیده‌اید. محیطی برفی، مخروبه و ساکت که کوچکترین صداها هم در آن شنیده می‌شوند و با ورود ناگهانی یک دشمن سرسخت در میان جست و جویتان برای منابع لرزه را به اندام شما می‌اندازد. بازی یک ترس بقا نیست اما طراحی عالی محیط آن و دشمنان بدفرمش، هیچ‌چیز برای ترساندن شما کم ندارند; مخصوصا در شب که شاید راه چند صد متری خود تا پناهگاهتان را فقط بدوید و از ترس جانتان پشت سرتان را هم نگاه نکنید.
در بازی Fade to Silence چند عنصر بقا وجود دارد که برای ادامه بازی و زنده ماندن باید به آن‌ها رسیدگی کنید. گرسنگی، دمای بدن و میزان سلامتی شما پارامترهایی هستند که میزان موفقیت شما در جهان بازی را مشخص خواهند کرد. این موارد با سرعت منطقی تغییر خواهند کرد و مانع لذت بردن شما از گشت و گذار در محیط و جمع‌آوری منابع نخواهد شد. منابع قابل نیاز شما در بازی بسیار زیاد هستند و مهم‌ترین آن‌ها شامل فیبر، چوب، گوشت، گیاهان مختلف برای بهتر کردن وضعیت سلامتی، پارچه‌ها و الیاف مختلف، Arrow و تکه آهن‌های مختلف که با ترکیب این مواد می‌توانید وسایل مورد نیاز بسیاری نظیر تبر، تیرکمان، لباس‌های مختلف، غذاهای متنوع و بسیاری چیزهای دیگر که شاید هنوز به مراحل مربوطه‌اش نرسیده‌ام درست کنید. این توع در سیستم Crafting بازی بسیار قابل تحسین است.

=========================

اسکرین-شات-بازی-Fade-to-Silence

اسکرین-شات-بازی-Fade-to-Silence

اسکرین-شات-بازی-Fade-to-Silence

اسکرین-شات-بازی-Fade-to-Silence

 

 

=====================================

سیستم مورد نیاز
حداقل سیستم مورد نیاز:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 64bit
Processor: Intel Core i5-2400/AMD FX-8320 or better
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD Radeon R9 270 (2gb or more)
Storage: 30 GB available space
سیستم پیشنهادی:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64bit
Processor: Intel Core i7-3770/AMD FX-8350 or better
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 or AMD Radeon RX 480
Storage: 30 GB available space
==============================

راهنمای نصب
1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.
2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.
3) به نصب بازی بپردازید.
4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.
5) از اجرای بازی لذت ببرید.
============================

دانلود بازی Fade to Silence-RELOADED:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها