ماه مووی|دانلود فیلم و سریال،بازی،نرم افزار

دانلود مستند من ناصر حجازی هستم

دانلود مستند من ناصر حجازی هستم با لینک مستقیم
دانلود فیلم من ناصر حجازی هستم
دانلود رایگان مستند من ناصر حجازی هستم با کیفیت عالی حجم کم 720p
لینک دانلود قرار گرفت

گروه فیلم : مستند
منتشر کننده:ماه مووی
سال تولید : 1394
کارگردان : نیما طباطبایی
راویان : شهاب حسینی، بهرام رادان، پرویز پرستویی، مسعود رایگان، مهران مدیری و رویا تیموریان
خلاصه داستان : ” من ناصر حجازی هستم … ” فیلمی است مستند که در آن ضمن پخش تصاویر فوتبالی و شخصی کمتر دیده شده و حتی دیده نشده از اسطوره ملی ایران , به بررسی زندگی ناصر حجازی در پنج فصل با نامهای : من رویایی دارم ، آخرین مرد مقاوم ، سهراب کشی ، استقلال تا استقلال و پرواز عقاب پرداخته است که در نهایت به دلایل محبوبیت ایشان می رسد. در فیلم پیرامون وقایع زندگی ناصر حجازی ، چهره های مطرح عرصه فوتبال , هنر و … همراه با مردم صحبت کرده اند تا دوستداران ایشان بیشتر با چهره محبوب خود بواسطه تصویر آشنا شوند...

=============دانلود با کیفیت 720============

دانلود با لینک مستقیم//لینک غیرمستقیم

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها