ماه مووی|دانلود فیلم و سریال،بازی،نرم افزار

دانلود بازی Killer Instinct برای PC

دانلود بازی Killer Instinct برایPC

دوباره انتشار عناوین XBOX One بر روی پلتفرم PC! این بازی نیز همانند بازی Quantum Break پس از بررسی شخصی وبسایت ماه مووی و ارائه نسخه ای قابل نصب بر روی هر درایومورد نظر (Full Unlocked)، برای شما عزیزان آماده شده است. آموزش نصب تصویری برای اولین بار توسط دانلودها حاضر شده که می توانید به راحتی پس از دانلود بازی، این آموزش را نگاه کرده و بدون نگرانی بازی را نصب کنید. آموزش نوشتاری قدم به قدم نیز در ادامه مطلب قرار گرفته است. این نسخه از بازی به صورت کاملا انحصاری برای اولین بار توسط وبسایت ماه مووی در سرتاسر دنیا به همراه آموزش نصب تصویری منتشر می شود. برای مشاهده توضیحات بازی، لینک های دانلود و آموزش کامل و قدم به قدم نصب بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.هم اکنون این بازی زیبا رو می توانید از ماه مووی دریافت نمایید

این بازی یک بازی مبارزه ای می باشد که همزمان با کنسول Xbox One منتشر شد. آقای Dave Lang مدتی پس از اعلام این خبر از استدیو Iron Galaxy اعلام کردند که قابلیت cross-play برای دو پلتفرم Windows و Xbox One وجود دارد و دارندگان نسخه کنسولی، می توانند با افرادی که نسخه مخصوص رایانه های شخصی را تهیه کرده اند بازی کنند. Killer Instinct یک مجموعه بازی قدیمی با ژانر Fighting است که نخستین بار در سال ۱۹۹۴ میلادی توسط  شرکت Rare برای پلتفرم  Arcade ساخته و توسط شرکت های Midway و Nintendo منتشر گردید. و در سال بعد از آن بود که نسخه هایی برای اجرا بر روی پلتفرم های  SNES و Game Boy نیز از این بازی به بازار عرضه شد.Killer Instinct 2 و Killer Instinct Gold هم در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت Rare ساخته وتحت لیسانس Nintendo ساخته شد.  سیزن اول ورژن جدید این بازی نیز در سال ۲۰۱۳، سیزن دوم در سال ۲۰۱۴ منتشر شده و سیزن سه آن نیز قرار است در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شود  این بازی که توسط شرکت Double Helix Games ساخته شد و اولین بازی از این مجموعه بود که توسط  Microsoft Studios منتشر گردید.
آیرون‌گالاکسی، سازنده بازی Killet Instincts، قرار است فصل سوم این بازی را با خصوصیات گرافیکی بهتر از همیشه عرضه کند. فصل دوم Killer Instincts نسبت به فصل اول دچار تغییراتی در زمینه گرافیک شده بود و رزولوشن بازی افزایش پیدا کرده بود. حال فصل سوم با ارتقایی بزرگتر از رزولوشن همراه است. براساس گفته‌های چید گرین، طراح گرافیکی بازی، تکنولوژی بازتاب از سطوح و تنظیم رنگ صفحه مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفته است و همه‌ی ویژگی‌های عنوان شده به صورت جدید طراحی شده‌اند. این ویژگی‌ها بر کاراکتر‌ها و استیج تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

Killer Instinct screenshots 01 small دانلود بازی Killer Instinct برای PC Killer Instinct screenshots 03 small دانلود بازی Killer Instinct برای PC

Killer Instinct screenshots 02 small دانلود بازی Killer Instinct برای PC Killer Instinct screenshots 04 small دانلود بازی Killer Instinct برای PC

Killer Instinct screenshots 05 small دانلود بازی Killer Instinct برای PC Killer Instinct screenshots 06 small دانلود بازی Killer Instinct برای PC


حداقل سیستم مورد نیازبرای اجرا بازی:
OS: Windows 10 PC 64-bit
Processor: Intel Core i5-750 @ 2.67 GHz or AMD Phenom II X4 965 @ 3.4 GHz
RAM; 4GB
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 480 or AMD Radeon HD 5880
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet Connection
HDD Space: 30GB for base game

سیستم پیشنهادی برای حداکثر کیفیت:
OS: Windows 10 PC 64-bit
Processor: Intel Core i5-4670K @ 3.4 GHz or AMD FX-4300 @ 3.8 GHz
Memory; 8GB
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670 or AMD Radeon HD 7950
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet Connectin

=========================================

اموزش نصب بازی به صورت ویدیو:

ویدویو اموزش نصب بازی

==========================================
اموزش نصب به صورت نوشته:


توجه بسیار مهم! دقت داشته باشید این بازی تنها بر روی ویندوز 10 64بیتی نسخه Pro یا Enterprise قابل اجرا می باشد! برای اجرای این بازی می توانید با سیستم های معمولی نیز بازی کنید (بخش حداقل سیستم مورد نیاز را مشاهده کنید). بیلد مربوط به ویندوز شما ترجیحا 1511 که جدیدترین بیلد مایکروسافت می باشد بوده که می توانید آخرین نسخه ویندوز 10 64بیتی را از دانلودها از اینجا دریافت کنید.

1) در بخش جستجوی ویندوز، عبارت “gpedit.msc” را تایپ کنید و وارد آن شوید.

2) در پنجره بازشده، به آدرس Administrative Templates -> Windows Components -> App Package Deployment مراجعه کنید.

3) چهار گزینه اول را به حالت Enabled تغییر دهید.

4) در بخش جستجوی ویندوز، این بار عبارت “Settings” را تایپ کنید. وارد آن شوید. سپس به بخش “Update & Security” وارد شده و آخرین گزینه یعنی “For developers” را کلیک کنید. دقت داشته باشید که حتما عبارت “Developer mode” انتخاب شده باشد.

5) حال به محل فایل های اکسترکت شده بازی بروید، فایل “AppxSignature.p7x” را حذف کنید.

6) فایل “AppxManifest.xml” را توسط ویرایشگر متن باز کنید و خط مربوط به شماره تلفن را طبق فرایند نشان داده شده در کلیپ آموزشی نصب بازی، حذف کنید (این قدم انتخابی بوده و اگر انجام ندهید مشکلی پیش نمی آید).

7) در باکس جستجوی ویندوز عبارت Powershell را تایپ کنید و نرم افزار مربوطه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید.

8) در صفحه نرم افزار عبارت “Set-ExecutionPolicy Unrestricted” را تایپ کرده، اینتر بزنید. سپس “a” را تایپ کنید و اینتر بزنید.

9) در این مرحله، بایستی به محلی مراجعه کنید که بازی را اکسترکت کرده اید. فرض کنید که بازی در آدرس F:/Killer.Instinct قرار دارد. کد را به صورت زیر وارد کنید:

cd F:/ Killer.Instinct

10) پس از ورود به فولدر بازی، عبارت “Add-AppxPackage -Register AppxManifest.xml” را وارد کنید.

11) کار تمام است! اگر از شما اکانت برای لاگین کردن درخواست شد، می توانید با یک اکانت مایکروسافت لاگین کرده و سپس بازی را اجرا کنید.

===========================================

لینک های دانلود بازی به صورت دو گیگابایتی

حجم:21.74GB
دانلود پارت01

دانلود پارت02

دانلود پارت03

دانلود پارت04

دانلود پارت05

دانلود پارت06

دانلود پارت07

دانلود پارت08

دانلود پارت09

دانلود پارت10

دانلود پارت11

============================================
نکات  و اموزش ها در هنگام نصب و دانلود:

1.جهت سالم دانلود شدن فایل ها از اینترنت دانلود منجر استفاده کنید

2.از اخرین ورژن winrar استفاده کنید

3.از نرم افزار deomon tools جهت نصب بازی استفاده کنید

4. پنج درصد ریکاوری یعنی وقتی فایل خراب دانلود شود شما می توانید به راحتی بدون دانلود دوباره اون فایل توسط نرم افزار وین رار آن را تعمییر نمایید.

5.هر گونه مشکل یا سوال در مورد نصب این بازی داشتید با ما در نظرات در میان بگذارید.

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها